سایت اصلی را با آدرس Www.UpVps.ir مشاهده کنید

 

 

دانلود پک الحاقی Age of Empires II HD The Forgotten عصر امپراطوری 2

بازی Age of Empires عصر امپراطوری یکی از بازی های قدیمی سبک استراتژیک است که  توسط Hidden Path Entertainment طراحی و ساخته شده و کمپانی مشهور Microsoft نیز وظیفه انتشار بازی را برعهده داشته است . تا به حال ۷ قسمت از این بازی زیبا و جذاب منتشر شده است که هر قسمت از بازی در یک نقطه از جهان اتفاق می افتد .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 30 دی 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود بازی آیفون آیپد آیپاد Gangstar Vegas 1.2.0 گانگستر وگاس

در بازی Gangstar Vegas 1.2.0 شما یک شخصیت وحشی هستید که باید در یک ماموریت خطرناک در شهر لاس وگاس به عنوان یک جنگنده ۸۰ ماموریت خطرناک را پشت سر بگذارید، بازی گانگستر وگاس شباهت زیادی به بازی پرطرفدار GTA دارد و در این بازی شما باید با اسلحه های بسیار حرفه ای طی مراحل خاص تمامی ماموریت های خود را پشت سر بگذارید و تمامی کسانی را که مانع کار شما می شوند را از بین ببرید،



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 30 دی 1392برچسب:, توسط وارتری
Mohsen Yeganeh Man
۳۰ دی ۱۳۹۲

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای محســن یگانه به نام من

                       همراه با lyric مـتــن تـرانـه در ادامه مطلب



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 30 دی 1392برچسب:, توسط وارتری
Morteza Pashaei Asre Paeizi
۲۸ دی ۱۳۹۲

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مرتضی پاشایی به نام عصر پاییزی



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 29 دی 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود ویندوز Windows 7 SP1 AIO 18in1 x86/x64 Pre-Activated Jan2014

ویندوز ۷ در سال ۲۰۰۹ توسط شرکت ماکروسافت روانه بازار شد . نسخه ویندوز سون بعد از ارائه نسخه نهایی ویندوز ویستا ارائه شد . ویندوز ویستا به علت برخی مشکلات و عدم رضایت کاربران در این ویندوز ، شرکت ماکروسافت به سرعت بعد از ویندوز ویستا تصمیم به ساخت ویندوز جدیدی با نام ویندوز سون گرفت .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 29 دی 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود ویندوز Windows XP Professional SP3 x86 Integrated January 2014

ویندوز ایکس پی که در اوایل سال ۲۰۰۱ توسط شرکت ماکروسافت ارائه شده که جایگزین مناسبی برای ویندوز ۲۰۰۰ بود . هسته اصلی ویندوز ایکس پی بر روی ویندوز ان تی و ۲۰۰۰ پایه گذاری شده است . ویندوز ایکس پی توانست لقب یکی از محبوبترین ویندوز های معروف در سراسر دنیا را به خود نسبت دهد .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 29 دی 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود بازی ARMA III آرما 3

بازی ARMA III یک بازی اول شخص که قرار است به زودی توسط شرکت Bohemia Interactive به بازار عرضه شود و از موتور Real Virtuality 4 برای ساخت بازی استفاده شده است . داستان بازی در سال ۲۰۳۰ میلادی اتفاق می افتد زمانی که جنگ میان ارتش ناتو در اروپا و ارتش متحد کشورهای شرقی رخ می دهد .  آرما ۳ در آینده ای نزدیک , اواسط سال ۲۰۳۰ اتفاق می افتد جایی که نیروهای ناتو در جزایر یونانی دریای اژه مستقر هستند و در حال تلاش و برنامه ریزی برای حمله نظامی گسترده به به شرق هستند .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ شنبه 28 دی 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود نرم افزار موزیک پلیر MediaMonkey GOLD 4.1.0.1687

نرم افزار MediaMonkey یکی از مشهورترین نرم افزارهای قدرتمند در زمینه پلیرهای موزیک می باشد که با کارائی و تنظیمات در نظر گرفته شده میتوان در هر قسمت به صورت اختصاصی تنظیمات را به نحوه دلخواه تغییر دهید . فرمت های پشتیبانی شده توسط نرم افزار مانکی مدیا به صورت OGG , WAV , APE , FLAC , MPC , WMA , MP3 می باشد .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ شنبه 28 دی 1392برچسب:, توسط وارتری

 

 

دانلود فیلم آموزشی Creating Vegetation for Games in 3ds Max and Mudbox

در این پست برای شما کاربران محترم یکی دیگر از مجموعه های آموزشی کمپانی Digital Tutors را قرار داده ایم که امیدواریم برای شما مفید واقع بشود . در این دوره آموزشی شما با نحوه ساخت گیاهان برای بازی های سه بعدی آشنا می شوید . در شروع شما با ساخت یک گیاه کوچک شروع می کنید . سپس شما با تکنینک هایی برای طراحی بهتر و طبیعی تری از گیاهان آشنا می شوید . سپس شما با نحوه بکار گیری و اضافه کردن این مدل ها به محیط خود می پردازید .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ شنبه 28 دی 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود مجموعه کامل بازی Alone In The Dark تنها در تاریکی نسخه کامپیوتر

یکی از بازی های بسیار زیبا و پرطرفدار نسخه های کامپیوتر بازی ترسناک Alone In The Dark می باشد، اولین سری بازی تنها در تاریکی در سال ۱۹۹۲ و نسخه نهایی آن در سال ۲۰۰۸ توسط شرکت Info Grames طراحی و منتشر شده است، امروز ما برای تمامی شما کاربران محترم کامل ترین مجموعه این بازی را دراختیارتان گذاشته ایم، شما می توانید در ادامه مطلب توضیحات تمامی این مجموعه را به همراه تصاویر تک تک بازی ها مشاهده بفرمایید امیدواریم که از دانلود مجموعه کامل بازی تنها در تاریکی لذت ببرید.



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ جمعه 27 دی 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود نرم افزار بازگشت منو استارت در ویندوز 8-Stardock Start8 v1.31

ویندوز ۸ یکی از برترین ویندوزهای ارائه شده در سال ۲۰۱۳ می باشد . شرکت ماکروسافت هدف از ارائه نسخه ویندوز ۸ رفع برخی از مشکلات و ایجاد فضای و محیطی جذاب نسبت به نسخه قبلی یعنی ویندوز ۷ را هدف خود قرار داده است . نسخه آزمایشی ویندوز که در سال ۲۰۱۲ منتشر شد طراحان و برنامه نویسان این ویندوز را با دیدگاه های متفاوت روبرو کرد .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ جمعه 27 دی 1392برچسب:, توسط وارتری

 

دانلود بازی کامپیوتر SpellForce 2 Demons Of The Past اسپل فورس 2

بازی کامپیوتر SpellForce 2 Demons Of The Past اسپل فورس ۲ شیاطینی از گذشته یکی دیگر از بازی های سبک استراتژیک و نقش آفرینی است که توسط کمپانی Nordic Games طراحی و ساخته شده و به تازگی نیز توسط Mind over Matter برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . این نسخه ادامه دهنده داستان نسخه قبلی بازی است .

 



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ جمعه 27 دی 1392برچسب:, توسط وارتری
داتلود مجموعه کامل انیمیشن های Popeye ملوان زبل

در این پست برای شما کاربران عزیز مجموعه ای کامل از کارتون های خاطره انگیز ملوان زبل که بارها آن را از تلویزیون مشاهده کرده اید را آماده نموده ایم که امیدواریم از دیدن آن لذت ببرید . انیمیشن Popeye یا ملوان زبل نام سریال کارتونی کوتاهی می باشد که براساس شخصیت خلق شده توسط Elzie Crisler Segar ساخته شده است .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ جمعه 27 دی 1392برچسب:, توسط وارتری

 

دانلود گلچین بهترین بازی ها و نرم افزارهای برتر اندروید ژانویه 2014

امروز ما برای تمامی شما کاربران محترم سایت گلچین کاملی از بهترین و پرطرفدارترین نرم افزارها و بازی های برتر اندروید را در اختیارتان قرار داده ایم، این مجموعه شامل بهترین بازی های اچ دی و بهترین نرم افزارهای کاربردی دسامبر ۲۰۱۳ و ژانویه ۲۰۱۴ می باشد، شما می توانید در ادامه مطلب لیست تک تک بازی ها و نرم افزارها را به همراه تصاویر و توضیحات کامل در ادامه مطلب مشاهده بفرمایید، امیدواریم که از دانلود این پکیج لذت ببرید

 



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ جمعه 27 دی 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود بازی کامپیوتر The Banner Saga حماسه بنر

بازی کامپیوتر The Banner Saga حماسه بنر یکی دیگر از بازی های سبک نقش آفرینی و استراتژیک است که توسط Stoic طراحی و ساخته شده و به تازگی نیز توسط Versus Evil برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . در این بازی حماسی شما کنترل تعدادی وایکینگ شجاع را برعهده دارید که برای کشف دنیای جدید به تمامی مناطق با کشتی های خود سفر می کنند و گاهی نیز درگیری هایی به وجود می آید که شما باید با استفاده از استراتژی های مناسب بتوانید از میدان نبرد پیروز خارج شوید در ضمن فراموش نکنید هر تصمیم در سفر , مبارزه و مکالمات شما اثرات معنا داری بر داستان بازی خواهد گذاشت .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 25 دی 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود فول آلبوم Full Albume Jean Michel Jarre ژان میشل ژار

ژان میشل آندره ژار متولد ۲۴ اوت ۱۹۴۸ در شهر لیون فرانسه می باشد .ژان فرزند موریس ژار آهنگساز مطرح فرانسوی می باشد . ژان را به عنوان شروع کننده سبک موسیقی الکتریک و ترنس می نامند . ژان در دهه ۷۰ کار حرفه ای خود را در زمینه موسیقی آغاز کرد . وی در سال ۱۹۷۶ اولین آلبوم خود با نام اکسیژن را روانه بازار کرد و توانست با این آلبوم به موفقیتی دست نیافتنی در زمینه موسیقی دست پیدا کند

به طوری که بسیاری از کارشناسان نوید ورود فردی خوش فکر را به دنیای موسیقی می دادند . وی اولین فردی بود که پس از فروپاشی کمونیست در کشور چین موفق به برگزاری کنسرت بزرگی در این کشور شد . ژار در ۵ سالگی سختی های زیادی را متحمل شد و درست در زمانی که وی در کودکی به سر می برد پدر و مادرش از هم جدا شدند .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 25 دی 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود بازی بسیار زیبا و اکشن James Cameron’s Avatar: The Game

بازی کامپیوتر James Camerons Avatar یکی از بازی های سبک اکشن و سوم شخص است که توسط کمپانی مشهور Ubisoft طراحی و ساخته شده و در سال ۲۰۰۹ نیز برای پلتفرم های PC , XBox360 و PS3 به بازار عرضه کرد . آواتار که بر اساس فیلم پر سر و صدای آواتار کارگردان مطرح سینمای هالیوود ، جیمز کامرون ساخته شده است .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 25 دی 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود نرم افزار اندروید Mobo Live 5.0 لانچر موبو لایو

یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین نرم افزارهای لانچر اندروید نرم افزار Mobo Live 5.0 می باشد، بوسیله نرم افزار لانچر موبو لایو می توانید یک اندروید پیش فرض بسازید، این نرم افزار دارای تصاویر پس زمینه و تم های بسیار زیبا و ویدجت دستی می باشد، نرم افزار لانچر موبو لایو یک امکانات جدید و فوق العاده ای را برای گوشی شما ایجاد می کند، این نرم افزار آیکون ها و میانبرهای گوشی شما تغییر می دهد و یک اثر گذاری فانتزی خاصی به گوشی شما می دهد، این نرم افزار دارای ۹۱ لانچر بسیار زیبا بوده و همچنین دارای ویدجت های بسیار مفید از جمله تقویت کننده رم گوشی و فعال سازی آب و هوای گوشی شما می باشد،



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 24 دی 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود نرم افزار Magix Music Maker 2014 Premium ساخت و ویرایش موزیک

نرم افزار Magix Music Maker 2014 Premium یکی از نرم افزارهای ساخت و ویرایش حرفه ای موزیک می باشد که برای تمامی افراد مبتدی و حرفه ای منتشر شده است، شما بوسیله این نرم می توانید تمامی آهنگ های دلخواه و مورد علاقه خودتان را به سادگی درست کرده و با ضبط صدای خواننده به یک موزیک حرفه ای تبدیل کنید، این نرم افزار بیش



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 24 دی 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود بازی کامپیوتر Inversion جهان واژگون

بازی کامپیوتر Inversion جهان واژگون یکی از سری بازی های سبک اکشن و سوم شخص است که توسط Saber Interactive طراحی و ساخته شده و کمپانی Namco Bandai Games آن را در سال ۲۰۱۲ برای پلتفرم PC به بازار عرضه کرده است . در آینده ای نزدیک , زمانی که انسان ها از صلح لذت می برند و در آرامش زندگی می کنند ناگهان توسط دشمنان ناشناخته ای به نام  Lutadore ها مورد حمله قرار می گیرند .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 23 دی 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود بازی کامپیوتر Wasteland 2 زمین بایر 2

بازی کامپیوتر Wasteland 2 زمین بایر ۲ یکی از سری بازی های سبک نقش آفرینی است که توسط InXile Entertainment طراحی و ساخته شده و به تازگی نیز برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . بازی داستانی را روایت می کد که در سال ۱۹۹۸ اتفاق می افتد و با برخورد یک شهاب سنگ به سطح زمین , جنگ هسته ای به راه می افتد و باعث تغییر و تحولاتی نیز در جو زمین می شود . مهندسان امریکایی در صحرای جنوب غربی , مشغول به بازسازی پل ها و زندان هایی هستند که تخریب شده اند .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 23 دی 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود بازی Red Faction: Armageddon – ارتش سرخ : روز قیامت

بازی کامپیوتر Red Faction Armageddon ارتش سرخ روز قیامت یکی از سری بازی های سبک اکشن , شوتر و سوم شخص است که توسط کمپانی Volition Inc طراحی و ساخته شده و برای اولین بار در سال ۲۰۱۱ کمپانی های THQ و Spike بازی را برای پلتفرم های PC , XBox360 و PS3 به بازار عرضه کردند و در واقع می توان گفت ادامه ای برای نسخه قبلی یعنی Red Faction: Guerrilla می باشد .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 23 دی 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود بازی Metal Gear Rising Revengeance برای کامپیوتر

پس از یکسال از عرضه بازی موفق Metal Gear Rising Revengeance بر روی کنسولهای ایکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳ کمپانی کوجیما پروداکشن تصمیم گرفت تا به وعده خود جامع عمل بپوشاند و این بازی زیبا را برای رایانه های شخصی عرضه کند . غریب به ۳۰ سال است که از آغاز عرضه رسمی بازی متال گیر توسط هیدئو کوجیما کارگردان خوش فکر ژاپنی می گذرد . بسیار ی از دوستداران بازی های کامپیوتری از همان ابتدا و زمانی که کنسول های اولیه بازی مثل سگا مگا درایو پا به عرصه گذاشت



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 23 دی 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود بازی کامپیوتر Disciples III Reincarnation مرید 3 تجدید جسم

بازی کامپیوتر Disciples III Reincarnation مرید ۳ تجدید جسم یکی از سری بازی های سبک استراتژیک است که توسط کمپانی Akella طراحی و ساخته شده و به تازگی نیز برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . این عنوان در اصل نسخه جدیدی از سری بازی های Disciples است که جهش بزرگ و تحولی عظیم در بازی های استراتژیک و نقش آفرینی به وجود آورده است .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 23 دی 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود فیلم مستند History Channel Ice Road Truckers جدال با یخ

مستند جدال با یخ یک سریال تلویزیونی واقعی است که شما را با متفاوت ترین نوع رانندگی و فعالیت فصلی رانندگان کامیون ها آشنا می کند، در مستند جدال با یخ رانندگان با فعالیت های مختلف و در شرایط خاصی مجبور به حمل و نقل ماشین های سنگین خود در جاده های یخی، کولاک، بارش برف سنگین، بهمن و غیره هستند و باید از تمامی این خطرات و مشکلات عبور کنند، شما در این مجموعه لحظه به لحظه تمامی مشکلات و سختی های این رانندگان را در این مجموعه مشاهده می کنید و با تمامی این خطرات آشنا می شوید، امیدواریم که از دانلود مجموعه کامل مستند جدال با یخ لذت ببرید.

 



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 23 دی 1392برچسب:, توسط وارتری

 

 

دانلود نرم افزار اندروید 7Zipper بازکردن فایل های فشرده

نرم افزار ۷Zipper یکی از نرم افزارهای کاربردی برای بازکردن فایل های فشرده سیستم های اندروید می باشد، بوسیله نرم افزار بازکردن فایل های فشرده میتوانید فایل های گوشی تان را به حالت ZIP یا فشرده در بیاورید و یا فایل های ZIP یا فشرده را می توانید Extract Zip کنید و از حالت فشرده در بیاورید



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 23 دی 1392برچسب:, توسط وارتری
آموزش تصویری و کامل Framaroot روت کردن گوشی بدون نیاز به کامپیوتر

به دلیل برخی از مشکلات کاربران برای نصب و اجراء نشدن برنامه و بازی های مورد علاقه خود در گوشی های اندروید امروز ما برای تمامی شما ساده ترین راه را به همراه آموزش تصویری و قدم به قدم روت کردن گوشی های اندروید بدون نیاز به کامپیوتر در اختیارتان قرار داده ایم



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 23 دی 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود بازی اندروید آیفون GT Racing 2: The Real Car Experience v1.0.2

بازی مسابقات اتومبیل رانی یکی از بازی های گرافیکی و بسیار زیبا می باشد، در این بازی شما رهبری یک مسابقه رانندگی شبیه سازی دستی را انجام می دهید، بازی مسابقات اتومبیل رانی دارای ۶۷ خودروی بسیار حرفه ای با ۱۳ رنگ متنوع و زیبا می باشد، این ماشین ها از جمله مرسدس بنز، فراری، دوج، آئودی، مزدا، فورد، نیسان و غیره می باشد که شما می توانید با تست رانندگی با ماشین های مختلف مهارت های رانندگی خود را نشان دهید

دانلود در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ شنبه 21 دی 1392برچسب:, توسط وارتری
دستیار آموزش زبان انگلیسی

نسخه نرم افزار دستیار آموزش زبان انگلیسی LingvoSoft Talking Dictionary یکی از بهترین نرم افزارهای موجود در زمینه آموزشی می باشد . با استفاده از این نرم افزار شما قابلیت ترجمه متون و کلمات را براحتی خواهید داشت .

دانلود در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ شنبه 21 دی 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود کارتن انیمیشن سریال 2013 Dragons Defenders of Berk مدافعان اژدها 2013

انیمیشن مربی اژدها کارتنی سریالی می باشد که در سال ۲۰۱۳ توسط شبکه Cartoon Network تولید شده است . این سریال زیبا محصول کمپانی دریم ورکز است . ایده اصلی این کارتن بر اساس انیمیشن محبوب How to Train Your Dragon می باشد .

دانلود در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ شنبه 21 دی 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود بازی اندروید + دیتا Need for Speed Most Wanted جنون سرعت

بازی Need for Speed Most Wanted یکی از بازی های پرطرفدار مسابقات ماشین بازی در سیستم های اندروید است، امروز سایت دانلود فارسی یکی از جدیدترین ورژن های این بازی را در اختیار شما کاربران محترم قرار داده است، شما باید در بازی جنون سرعت با ماشین ها مسابقه دهید و با شکست آنها پول بدست بیاورید تا بتوانید برای ماشین تان تجهیزات قوی خریداری کنید و رقیبانتان را شکست و از دست پلیس ها فرار کنید، شما می توانید تمامی عکس های این بازی را در ادامه مطلب تماشا کنید

دانلود در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ شنبه 21 دی 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود نرم افزار  ZombieBooth زامبی برای اندروید

اگر زامبی بودید چهره تان به چه شکلی تبدیل می شد؟ با ZombieBooth می توانید به آسانی عکس های خود و دوستانتان را به نسخه سه بعدی یک زامبی تبدیل کنید. ZombieBooth این قابلیت را هم دارد که یک انیمشین از تصاویر زامبی شده طراحی کند. چشمک زدن زامبی، اخم کردن، صدای زامبی و… از دیگر امکانات نرم افزار است، امروز ما این نرم افزار جذاب را به طرفداران بازی ها و سریال هایی با موضوع زامبی مثل مردگان متحرک(The Walking Dead) پیشهاد می کنیم این نرم افزار مناسب تمامی سیستم های اندروید ۲.۲ به بالا می باشد، امیدواریم که از دانلود نسخه دوم نرم افزار تغییر دادن چهره بصورت زامبی لذت ببرید.

دانلود در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ جمعه 20 دی 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود بازی کامپیوتر Consortium کنسرسیوم

بازی کامپیوتر Consortium کنسرسیوم یکی از سری بازی های سبک اکشن , ماجرایی و نقش آفرینی است که توسط  Interdimensional Games Inc طراحی و ساخته شده و به تازگی نیز برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . منسرسیوم به ائتلاف چند فرد ، شرکت ، سازمان یا حکومت که باهم برای انجام فعالیت‌های مشترک یا ادغام منابعشان برای رسیدن به هدف مشترک گویند .

دانلود در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ جمعه 20 دی 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود بازی Storm Frontline Nation

بازی کامپیوتر Storm Frontline Nation طوفان خط مقدم یکی از سری بازی های سبک استراتژیک است که توسط SimBin طراحی و ساخته شده و برای اولین بار در سال ۲۰۱۱ کمپانی های Viva Media, LLC, Just A Game, Colossal Studios بازی را برای پلتفرم PC منتشر کردند . این بازی استراتژیکی به سبک کاملا جدیدی برای طرفداران بازی های استراتژیک خواهد بود .

دانلود در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 18 دی 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود بازی فوق العاده زیبای Lost Planet 2

Lost Planet 2  دومین سری بازی بسیار موفق و پرطرفدار “سیاره گمشده” در ژانر سوم شخص شلیک کننده می باشد که توسط کمپانی Capcom طراحی و ساخته شده و توسط همین کمپانی نیز در تاریخ ۱۸ ماه می ۲۰۱۰ منتشر خواهد شد. داستان بازی در واقع دنباله ای بر قسمت پیشین بازی یعنی Lost Planet: Extreme Condition می باشد که ده سال پس از وقایع روی داده در نسخه اول بازی و در همان سیاره اسرارآمیز E.D.N. III، ولی این بار با محیطی متفاوت تر و بسیار گسترده تر رخ می دهد،

دانلود در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 17 دی 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود مجموعه Adobe Creative Cloud Master Collection Premium 2013

سایت دانلود فارسی افتخار دارد تا به عنوان اولین سایت فارسی زبان مجموعه بی نظیر Adobe Creative Cloud Master Collection Premium 2013 را در اختیار شما بازدیدکنندگان گرامی قرار دهد . این نرم افزار پرکاربرد جدیدترین محصولی است که کمپانی مطرح Adobe منتشر گردیده است . شما با دانلود این مجموعه از سایت دانلود فارسی میتوانید به راحتی تمامی مجموعه های گرافیکی کمپانی ادوبی را به راحتی در اختیار داشته باشید .

دانلود در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 17 دی 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود بازی کامپیوتر L.A. Noire تعقیب سیاهی

بازی کامپیوتر L.A. Noire تعقیب سیاهی یکی از سری بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط Team Bondi طراحی و ساخته شد و کمپانی مشهور Rockstar Games آن را برای پلتفرم های PC و XBox360 در سال ۲۰۱۱ به بازار عرضه کرد . بازی در سال ۱۹۴۷ و در شهر لس انجلس اتفاق می افتد و پلیر کنترل افسر پلیس لس انجلس (LAPD) را بر عهده دارد که باید برای حل معماها از تمامی پنج حس خود استفاده کند .

دانلود در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ جمعه 13 دی 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود کارتون فوتبالیست ها Captain Tsubasa

در این پست برای شما کاربران عزیز و محترم یکی از خاطره انگیزترین کارتون ها را آماده نموده ایم که اکثرا این کارتون را از تلویزیون تماشا کرده اند و با آن خاطرت فراوانی دارند . انیمیشن کاپیتان سوباسا (Captain Tsubasa) یک سریال تلویزیونی ژاپنی می باشد که خالق آن یوئیچی تاکاهاشی در سال ۱۹۸۱ میلادی بوده است .

دانلود در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 11 دی 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود نرم افزار شناسایی و حذف بد افزارها EMCO Malware Destroyer 7.2.1

برخی از نرم افزارها وجود دارند که در خود فایل های مخربی را حمل میکنند و در صورت نصب نرم افزار فایل های مخرب بر روی ویندوز نفوذ کرده و ممکن است تمامی فایل های شخصی را از بین ببرد و سپس از اطلاعات شخصی شما سوء استفاده کنند . نرم افزار با استفاده از تنظیمات در خود و موتور اسکن موجود تمامی فایل های موجود در سیستم را با دو روش متفاوت شروع به اسکن میکند

دانلود در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 11 دی 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود بازی زیبای شطرنج Battle vs Chess

برنامه ی الگوریتم شطرنج ، قدرتمندترین ماشین شبیه سازی شطرنج در دنیا می باشد که حتی شطرنج بازهای حرفه ای را در رقابت با خود به هراس می اندازد . تمام این امکانات با موزیکی دلنشین همراه شده و محیط  هایی منحصر به فرد ، روش های خاص بازی و مراحل خاص جمع آوری امتیاز را به وجود آورده که برای هر گیمری لحظات خوشی را فراهم می کند . بازی Battle vs. Chess بر اساس ترکیب شبیه ساز حرفه ای شطرنج و یک بازی با گیم پلی اکشن ساخته شده است .

دانلود در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 11 دی 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود مجموعه کامل بازی Need For Speed Collection 1994-2013 جنون سرعت

یکی از بهترین و پرطرفدارترین بازی های مسابقات ماشین سواری حرفه ای بازی بسیار زیبای Need For Speed است، امروز ما برای تمامی شما کاربران محترم سایت کاملترین مجموعه بازی مسابقات رانندگی جنون سرعت را در نظر گرفته ایم، این مجموعه دارای تمامی بازی های ساخته شده این بازی از سال ۱۹۹۴ الی ۲۰۱۳ می باشد، شما همکنون می توانید در ادامه مطلب تک تک تصاویر تمامی این مجموعه را با توضیحات کامل مشاهده بفرمایید، امیدواریم از دانلود این مجموعه لذت ببرید

دانلود در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 10 دی 1392برچسب:, توسط وارتری

 

 

دانلود نرم افزار اندروید SwiFTP 2014 انتقال فایل ها با آموزش تصویری

نرم افزار SwiFTP 2014 به شما کمک می کند تا بدون هیچ مشکلی تمامی اطلاعات خود را از گوشی به کامپیوتر و یا از کامپیوتر به گوشی انتقال دهید، این نرم افزار بدون هیچ کابل و یا رابطی تمامی انتقالات گوشی شما را به راحتی و با سرعت بسیار بالا انجام می دهد، فقط کافیست که شما با اتصال به اینترنت از طریق مودم های وایرلس دار به راحتی تمامی فایل های خود را انتقال داده و از طریق کامپیوتر گوشی اندروید خود را به راحتی مدیریت کنید امروز ما یکی از جدیدترین ورژن های نرم افزار انتقال فایها از طریق وایرلس را در اختیار شما کاربران محترم سایت قرار داده ایم، این نرم افزار مناسب تمامی سیستم های اندروید ۱.۶ به بالا می باشد، امیدواریم که از دانلود این نرم افزار لذت ببرید.

دانلود در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 9 دی 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود نرم افزار Mathworks Matlab R2013a متلب 2013 به همراه آموزش کامل لیندا

شاید کمتر کسی باشد که در یکی از رشته های مهندسی تخصص داشته باشد و نام نرم افزار MATLAB به گوش اش نخورده باشد . این نرم افزار به جرات یکی از قوی ترین و حرفه ای ترین نرم افزار های مورد کاربرد دانشجویان و محققین رشته های ریاضی و مهندسی می باشد که در جهت حل مسئله های ماترسیس ، جبر خطی و آنالیز عددی به وجود آمده است و می توان گفت کاربرد های دانشگاهی ، آکادمیک و صنعتی بسیاری دارد که از اولین محیط های محاسباتی و تکنیکی است که قادر به حل مسائل آنهاست.

دانلود در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 9 دی 1392برچسب:, توسط وارتری

 

 

دانلود رایگان بازی Fallout 3

شاید کمتر کسی باشد که نام بازی فوق العاده زیبا و ترسناک Fallout 3 را نشنیده باشد.این بازی در ۲۸ اکتبر ۲۰۰۸ منتشر شد و تحیر بسیاری را سبب شد . بازی Fallout 3 توسط کمپانی Bethesda Softworks منشتر و توسط Bethesda Game Studios حمایت شد . ژانر بازی زیبای Fallout 3 اکشن میباشد که اندکی چاشنی تخیلی و ترس نیز به آن اضافه نمایید . جالب است بدانید این بازی را کمپانی Bethesda Game Studios در سکوت مطلق ساخت .

دانلود در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 9 دی 1392برچسب:, توسط وارتری

آپلود عکس

خرید اینترنتی

فال حافظ

قالب وبلاگ

.: Weblog Themes By Opload :.

آپلود عکس

خرید اینترنتی

فال حافظ

قالب وبلاگ