سایت اصلی را با آدرس Www.UpVps.ir مشاهده کنید

فصل 10 سریال فوق العاده دیدنی ماورالطبیعه که برای فصل 10 تمدید شده است ! قرار است در 7 اکتبر 2014 بر روی صحنه نمایش فراخوانی بشود !

فصل 10 با جستجوی سام برای برادر از کوره در رفته و از دست رفته خود را ، که بدون هیچ نشانی رفته آغاز می شود. جاده به دوره نقاهتدین خود سر طول می کشد سام کردن مسیرهای تاریک، با عواقب است که پسران به هسته ای خود را شدیدا تکان بدهم. در همین حال، Castiel به انتخاب کنید تا قطعات پس از مبارزات انتخاباتی Metatron است. با شکست فضل خود را و فرشتگان سرکش هنوز هم در سست، کاس خواهد شد حرکت عقربه ساعت از مرگ خود را به عنوان تمام جدید تهدید ظهور یک بار دیگر همه از قهرمانان ما فشار به محدودیت های خود را رو به رو

 

 

ترجمه شده از :

Season 10 begins with Sam’s frantic search for his missing brother, who is gone without a trace. The road to recovering the wayward Dean takes Sam down dark paths, with consequences that will shake the boys to their core. Meanwhile, Castiel has to pick up the pieces in the aftermath of Metatron’s campaign. With his grace failing and rogue angels still on the loose, Cass will face the ticking clock of his own mortality as all-new threats emerge to once again push all of our heroes to their limits

Tuesday. October 7th, 2014 @ 9PM


دانلود بازی State of Decay فروپاشی

 

بازی State of Decay فروپاشی یکی از بازی هایی است که به تازگی توسط کمپانی Microsoft Game Studios منتشر شده و نمرات خیلی خوبی هم از سایت های معتبر گرفته است . اینجا پایان دنیاست . در حال حاضر شما و تعدادی دیگر جان سالم به در برده اید . این بازی جهان باز می باشد که در سبک آخر الزمانی و اکشن است که زامبی ها در تمام محیط بازی دیده می شوند . استقامت و سلامتی محدود ، باعث می شود تا شخصیت بازی در طول گذر شب و روز خسته شود چرا که در حین بازی باید کارهای زیادی را انجام دهند و در هر لحظه ممکن است زامبی ها به او حمله کنند و باید با آنها مبارزه کند .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 20 فروردين 1393برچسب:, توسط وارتری
دانلود بازی کامپیوتر Lego The Hobbit لگو هابیت

 

بازی کامپیوتر Lego The Hobbit لگو هابیت یکی از بازی های سبک اکشن , ماجرایی و نقش آفرینی است که توسط Travellers Tales طراحی و ساخته شده و به تازگی کمپانی مشهور Warner Bros. Interactive Entertainment آن را برای پلتفرم PC به بازار عرضه کرده است . بازی داستان سری فیلم های هابیت به کارگردانی Peter Jackson پیتر جکسون را روایت می کند و بیشتر بر روی اتفاقات نسخه های An Unexpected Journey و The Desolation of Smaug متمرکز شده است .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 20 فروردين 1393برچسب:, توسط وارتری
دانلود بازی کامپیوتر Wolfenstein The New Order ولفنشتاین فرمان جدید

 

بازی کامپیوتر Wolfenstein The New Order ولفنشتاین : فرمان جدید , یکی از سری بازی های اکشن و اول شخص است که کمپانی  MachineGames آن طراحی کرده و قرار است در تاریخ  May 23 سال ۲۰۱۴ توسط کمپانی Bethesda Softworks برای پلتفرم های PC , XBox360 و PS3 به بازار عرضه گردد . این سری از بازی نهمین قسمت از سری ولفنشتاین است که از سال ۱۹۹۲ توسعه یافته . اروپا سال ۱۹۴۶ , جنگ جهانی دوم در سرتاسر اروپا شدت گرفته است .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 20 فروردين 1393برچسب:, توسط وارتری
دانلود بازی Dynasty Warriors 8 Xtreme Legends سلسله جنگجویان برای PS3

 

 بازی Dynasty Warriors 8 Xtreme Legends سلسله جنگجویان یک بازی مبارزه ای می باشد که در ژاپن با نام Shin Sangokumusou شناخته می شود . این نسخه هفتمین عنوان از مجموعه سلسله ی جنگجویان می باشد که توسط استودیو Omega Force ساخته شده و توسط Koei منتشر شده است . داستان بازی برگرفته از یک رمان چینی مشهور به نام Romance of the Three Kingdoms می باشد . بازی در سال ۲۰۱۱ با پیشرفت های فراوان و چشمگیر و با قابلیت پشتیبانی از ۳D برای پلی استیشن ۳ , ایکس باکس ۳۶۰ و پی سی منتشر شد . بخش داستانی به ۴ مرحله تقسیم می شود که هرکدام داستان مخصوص به خود را دارند و بسیار طولانی می باشند . همچنین دارای بخش مولتی پلیر زیبا می باشد که می توانید آن را با دوستان خود تجربه نمایید . یکی از مدهای اضافه شده در این نسخه افزودن خط داستانی Lu Bu قویترین قهرمان ۳ امپراتوری و همچنین وجود شخصیت ها جذاب و فوق العاده در کنار Lu Bu داستان بازی را جذاب تر می کند .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 20 فروردين 1393برچسب:, توسط وارتری
دانلود مجموعه آثار موسیقیدان بزرگ Hans Zimmer – موزیک متن بی کلام بیش از 100 فیلم

 

مجموعه کامل تمامی اثار موسیقیدان بزرگ Hans Zimmer هانس فلوریان زیمر زادهٔ ۱۲ سپتامبر ۱۹۵۷ در فرانکفورت آلمان آهنگساز برجسته فیلم و مدیر تهیه موسیقی است. زیمر در حدود سه دهه فعالیت هنری برای بیش از یکصد فیلم موسیقی متن نوشته است که برخی از آنان در زمره آثار تحسین شده موسیقی فیلم به شمار می آیند. از آثار او میتوان به مرد بارانی (۱۹۸۸)، شیرشاه (۱۹۹۴)، مد خون (۱۹۹۵)، شاهزاده مصر (۱۹۹۸)، گلادیاتور (۲۰۰۰)، سقوط شاهین سیاه (۲۰۰۱)، آخرین سامورایی (۲۰۰۳)، مجموعه دزدان دریایی کارائیب (۲۰۰۷-۲۰۰۳)، رمز داوینچی (۲۰۰۶)، فراست/نیکسون (۲۰۰۸)، شوالیه تاریکی (۲۰۰۸)، شرلوک هلمز (۲۰۰۹) , سرآغاز (۲۰۱۰) و … اشاره کرد.



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 20 فروردين 1393برچسب:, توسط وارتری
نرم افزار Nuance Dragon NaturallySpeaking 12.5 تبدیل گفتار به نوشتار

 

نرم افزار Nuance Dragon NaturallySpeaking 12.5 تبدیل گفتار به نوشتار یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای کمپانی Nuance می باشد . با استفاده از نرم افزار ارائه شده میتوان توسط میکروفون صحبت کنید و نرم افزار با توجه به الگوریتم های موجود بر روی خود صوت را تبدیل به نوشتار کند . در نسخه ۱۲.۵ سعی شده ۲۰ درصد افزایش تشخیص صدا انجام شود . سرعت و عملکرد تایپ در نرم افزار با توجه به هسته قدرتمند در نرم افزار قابل تنظیم است و میتوان از هماهنگ سازی با اکانت های Hotmail , Gmail اشاره کرد . برای استفاده از نرم افزار ، شرکت سازده نوع گفتار را به کاربر آموزش میدهد . ویرایش و تصحیح متن های املائی در نرم افزار به صورت کامل در نرم افزار قابل تنظیم است . محیط کاربری نرم افزار به صورت یک تولبار بر روی صفحه اصلی ویندوز نصب میشود و میتوان با چند کلیک ساده از نرم افزار به آسانی استفاده کرد .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 14 فروردين 1393برچسب:, توسط وارتری
دانلود جدیدترین مجموعه تصاویر پس زمینه Set 899 با کیفیت اچ دی

 

امروز برای شما کاربران محترم سایت جدیدترین مجموعه از متنوع ترین تصاویر پس زمینه با کیفیت اچ دی را آماده کرده ایم ، این مجموعه دارای ۹۵ تصویر جدید از منظره بسیار زیبای طبیعت ، حیوانات ، فیلم و غیره می باشد ، تمامی این تصاویر دارای رزولیشن بالا و کیفیت HD بوده و در سایز ۱۶۰۰×۱۲۰۰ – ۲۵۶۰×۱۶۰۰ و با پسوند JPG می باشند ، شما هم اکنون می توانید در ادامه مطلب تعدادی از این تصاویر را مشاهده بفرمایید امیدواریم که از دانلود تمامی این مجموعه لذت ببرید .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 14 فروردين 1393برچسب:, توسط وارتری
انیمیشن جذاب و دیدنی Mr Peabody And Sherman  آقای پیبادی و شرمن

 

آقای پبادی و شرمن انیمیشنی است که در سال ۲۰۱۴ در کشور آمریکا به صورت ۳D اکران گردیده است . این کارتون توسط کمپانی بزرگ انیمیشن سازی یعنی دریم وورکز تولید شده است . و کارگردان مجموعه راب مینکوف است . ۷ مارس تاریخ دقیق اکران این مجموعه است . در این کارتون آقای پبتدی با یک سگ دوست میشود و اورا به عنوان حیوان خانگی خود قبول میکند آقای پیبادی متوجه میشود که این سگ از هوش خارق العاده ای برخوردار است و با بقیه موجودات فرق دارد اسم این سگ شرمن است . آن ها با هم دستگاهی را تولید کرده که با آن قادر میشوند در زمان سفر کنند . و اتفاقات جدید و جذابی برای آنها رقم بخورد و …



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 14 فروردين 1393برچسب:, توسط وارتری
دانلود نرم افزار CORELDRAW GRAPHICS SUITE X7 x86/x64 کورل دراو با کرک

 

نرم افزار CORELDRAW GRAPHICS SUITE X7 x86/x64 کورل دراو با کرک کامل ترین ابزارهای طراحی به صورت پیشرفته می باشد . با استفاده از نرم افزار CORELDRAW GRAPHICS SUITE X7 میتوان نقاشی های دیجیتال با کیفیت بالایی ساخته و طراحی کنید . کمپانی کورل که نرم افزارهای پیشرفته ای را در زمینه طراحی و گرافیک روانه بازار میکند که این بار نسخه ۷ نرم افزار کورل دراو را به سمت بازار جهانی روانه کرد . استفاده از پکیج گرافیکی نرم افزار و کامل بودن ابزارهای طراحی به کاربر این دسترسی را میدهد تا بتوان تمامی ایده های خلاق خود را به صورت کامل پیاده سازی کند .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 14 فروردين 1393برچسب:, توسط وارتری
بازی آیفون Star Wars Knights Of The Old Republic جنگ ستارگان

 

بازی آیفون Star Wars Knights Of The Old Republic جنگ ستارگان : شوالیه های جمهوری قدیمی یکی از بازی های منتخب و بسیار زیبای سیستم های iOS است. داستان این بازی در چهار هزار سال، قبل از امپراطوری کهکشانی و صدها شوالیه در نبرد در برابر ظالمان و از بین رفتن تمامی آنها در جنگ ها رخ داده است. در بازی جنگ ستارگان شما تنها بازمانده امپراطوری کهکشانی هستید و باید برای نجات جمهوری قدیمی و سرنوشت کهکشان را تعیین کرده و تمامی ظالمین را از بین ببرید. در این بازی علاوه بر سلاح های مختلف شما دارای ۴۰ قدرت ماورایی هستید که می توانید در تمامی سفرهای مختلف در هشت نقطه کهکشان از آن استفاده کرده و دشمنان ابر قدرت را از نابود کنید. بازی جنگ ستارگان دارای گرافیک بسیار بالا و محیط سه بعدی بوده و مناسب تمامی سیستم های iOS 6.0 به بالا می باشد، امیدواریم که از دانلود این بازی لذت ببرید.



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 14 فروردين 1393برچسب:, توسط وارتری
دانلود بازی کامپیوتر The Cat Lady بانوی گربه

 

بازی کامپیوتر The Cat Lady بانوی گربه یکی از بازی های سبک ماجرایی است که توسط Harvester Games طراحی و ساخته شده و کمپانی Screen 7 آن را در سال ۲۰۱۲ برای پلتفرم PC به بازار عرضه کرده است . داستان بازی توسط شخصی به نام Susan Ashworth سوزان اشورث روایت می شود . زنی حدودا ۴۰ ساله که بسیار افسرده است و هیچ دوستی و فامیلی ندارد . تنها همدم او گربه ای ولگرد است که به همین خاطر در میان همسایگان خود به بانوی گربه ای شناخته می شود .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 14 فروردين 1393برچسب:, توسط وارتری
دانلود مستند Worlds Most Dangerous Roads خطرناکترین جاده های دنیا

 

مستند Worlds Most Dangerous Roads خطرناکترین جاده های دنیا به بررسی خطرناکترین جاده های دنیا می پردازد و با سفر به مناطقی مانند رشته کوه های هیمالیا , آلاسکا , سیبری , گرجستان و … به معرفی خطرناکترین جاده های کوهستانی , جنگلی , بیابانی و … می پردازند و شما را با آن ها آشنا می سازد . خواهید دید که بسایری از این جاده ها علاوه بر دشواری های عبور و مرور از این جهت خطرناک نامیده می شوند که دارای راهزنانی بسیار خطرناک هستند که به دزدی از مسافران این جاده ها می پردازند . این مستند در ۹ قسمت و ۳ فصل جدا تهیه شده است که بررسی جاده هایی از آلاسکا گرفته تا جاده هایی در افغانستان می پردازد .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 14 فروردين 1393برچسب:, توسط وارتری
دانلود مجموعه نرم افزار Aiseesoft Bd Software Toolkit v7.2.16.11719

 

مجموعه نرم افزار Aiseesoft Bd Software Toolkit v7.2.16.11719 از ۶ نرم افزار کاربردی متشکل شده است که به صورت یکجا در یک نرم افزار برای کاربران ارائه شده است . نرم افزار های در نظر گرفته شده در این مجموعه را میتوان به مبدل ، پخش و رایت فایل های صوتی و تصویری اشاره کرد . تمامی ۶ نرم افزار در یک نرم افزار گنجانده شده و بدون هیچ دانش فنی می توان به آسانی از نرم افزار استفاده کرد . نرم افزار های ارائه شده به شرح زیر می باشد :



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 10 فروردين 1393برچسب:, توسط وارتری
دانلود نرم افزار Hitman Pro 3.7.9.216 پاکسازی نرم افزارهای مخرب با کرک

 

نرم افزار Hitman Pro 3.7.9.216 پاکسازی نرم افزارهای مخرب با کرک با حجم کم خود توانست طرفداران زیادی را به سمت و سوی خود جذب کند . نرم افزار با استفاده از موتور جستجو قدرتمند تمامی فایل های موجود بر روی هارد دیسک را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد . Hitman Pro 3.7.9.216 نرم افزاری قدرتمند جهت شناسایی و حذف ویروس ها ، جاسوس افزارها ، تروجان ها ، روت کیت ها و سایر نرم افزارهای مخرب می باشد . با استفاده از هسته قدرتمند در نظر گرفته شده در نرم افزار تمامی فایل های جاسوسی در ویندوز شناسایی میشود و از بین میرود . نمایش تعداد فایل های مخرب و تعداد فایل های اسکن کلی توسط نرم افزار به کاربر به نمایش گذاشته میشود . نرم افزار در هسته اصلی ویندوز تغییری ایجاد نمیکند و هیچ تداخلی در عملکرد ویندوز ایجاد نمیکند .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 10 فروردين 1393برچسب:, توسط وارتری
دانلود بازی کامپیوتر MXGP مسابقات موتور کراس

 

بازی کامپیوتر MXGP مسابقات موتور کراس یکی از بازی های سبک مسابقه ای و شبیه ساز ورزشی است که توسط Milestone S.r.l طراحی و ساخته شده و به تازگی نیز کمپانی Plug In Digital, Milestone S.r.l آن را برای پلتفرم PC به بازار عرضه کرده است . گرد و خاک , حس رقابت و نهایت هیجان را برای به دست آوردن مقام اول در این بازی تجربه کنید . مهارت خود را در سری مسابقات MXGP در گروه های MX1 و MX2 محک زنید . این بازی که با نام رسمی MXGP The Official Motocross Videogame منتشر شده است تمامی قوانین و مقررات سری مسابقات رسمی MXGP در سال ۲۰۱۳ را شامل می شود .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 10 فروردين 1393برچسب:, توسط وارتری

DotA v6.80c LoD v5a

 تغییرات ایجاد شده:
* Updated to DotA v6.80c (Changelog)
* Fixed Sprint, X Marks The Spot, Scorched Earth and Enchant Totem (in -EB mode) tooltips
* Fixed False Promise, Culling Blade & Shadow Strike having incorrect manacosts
* Fixed Finger of Death having 700 Cast Range instead of 900
* Fixed Fiery Soul bonuses inacurracy
* Fixed Devour having no CD sometimes
* Fixed Global Silence upgraded with Aghanim's Scepter applying lvl 1 of Curse of the Silent instead of lvl 4
* Fixed pick-timer disappearing when you picked all skills
* Fixed writing -ready or -repick giving error messages (but working nonetheless)
* Reworked Forged Spirits (Invoker): Spirits have 0/2/4/6 armor, 330/430/530/690 attack range, 30/40/50/60 damage, 100/200/300/400 manapool, 300/450/600/750 HP
* Buying Aghanim's Scepter while you have Heat Seeking Missiles or Laser will cause them to be upgraded as well (even with Basic Aghanim's Scepter)
* -repick no longer costs any gold
* Replaced hero tooltip stories (in the tavern) by useful information such as base damage, armor, etc.
* Various buffs to underpowered abilities:

لینک دانلود Download


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 10 فروردين 1393برچسب:, توسط وارتری
دانلود نرم افزار اندروید Firefox Browser 2014 مرورگر موزیلا فایرفاکس

 

نرم افزار اندروید Firefox Browser 2014 مرورگر موزیلا فایرفاکس یکی از قدرتمندترین مرورگرهای رسمی سیستم های اندروید می باشد، این نرم افزار با امنیت ویژگی های حفظ حریم خصوصی برای ایمن ماندن در اینترنت به شما کمک می کند، بوسیله نرم افزار مرورگر موزیلا فایرفاکس می توانید به راحتی و با سرعت بسیار بالا به تمامی صفحات وب دسترسی داشته باشید، این نرم افزار قدرت بازکردن چندین صفحه همزمان با هم بدون پایین آوردن سرعت را دارد و همچنین تمامی صفحات بازشده شما را در خود نگه می دارد  نرم افزار مرورگر موزیلا فایرفاکس مناسب تمامی سیستم های اندروید ۲.۲ به بالا می باشد، امروز ما یکی از جدیدترین ورژن های این نرم افزار رار در اختیار شما کاربران محترم سایت دانلود فارسی قرار داده ایم، امیدواریم از دانلود این نرم افزار لذت ببرید.



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 5 فروردين 1393برچسب:, توسط وارتری
دانلود نرم افزار اندروید JetAudio Music Player Plus 2014 پلیر قدرتمند

 

نرم افزار اندروید JetAudio Music Player Plus 2014 پلیر قدرتمند صوتی و تصویری برای سیستم عامل ویندوز می باشد که شما همکنون می توانید این پلیر قدرتمند صوتی و تصویری را با همان کیفیت صدای بالا بر روی گوشی های اندروید خود استفاده کنید، پلیر قدرتمند جت آدیو از تمامی فرمت های صوتی و تصویری از جمله MP3, MP4, MPC, M4A, FLAC, WMA, SPX و تمامی فرمت های لازم و کاربردی پشتیبانی می کند، این نرم افزار بر روی گوشی شما قابل تنظیم است و شما می توانید اکولایزر و صداهای موسیقی خود را نسبت به سلیقه و دلخواه تان تنظیم کنید، این نرم افزار به نوبه خود یکی از تقویت کننده های قدرتمند صوتی می باشد که می تواند صدای موزیک شما را با کیفیت بالا افزایش دهد، امروز ما یکی از جدیدترین ورژن های این نرم افزار را برای تمامی شما کاربران محترم قرار داده ایم،  نرم افزار جت آدیو مناسب تمامی سیستم های اندروید ۲.۲ به بالا می باشد، امیدواریم از دانلود این نرم افزار لذت ببرید.



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 5 فروردين 1393برچسب:, توسط وارتری
دانلود بازی اندروید و آیفون Angry Birds Go 2014 مسابقات پرندگان خشمگین

 

بازی Angry Birds Go 2014 مسابقات پرندگان خشمگین با تفاوتی بی نظیر منتشر شد. این بازی بصورت مسابقه ای است و شما می توانید پرنده مورد نظر خود را انتخاب کنید و با پرندگان و خوک های مختلف در جاده های پر پیچ و تاب و خطرناک مسابقه دهید. بازی مسابقات پرندگان خشمگین بصورت سه بعدی می باشد و شما می توانید از تمام زاویه ها پرندگان و خوک ها را مشاهده کنید.



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 5 فروردين 1393برچسب:, توسط وارتری
دانلود نرم افزار Ashampoo WinOptimizer 11.00 بهینه ساز ویندوز با کرک

 

نرم افزار Ashampoo WinOptimizer 11.00 بهینه ساز ویندوز میتوان سرعت ویندوز و سلامت ویندوز را به صورت همیگشی تضمین کرد . ماژول های استفاده شده در نرم افزار و استفاده از موتور اسکن تمامی فایل های موجود بر روی ویندوز را مورد تجزیه و تحلیل قرار میدهد . نرم افزار Ashampoo WinOptimizer 11.00 به سه دسته Clean up , Optimize , Protect تقسیم میشود که هر بخش وظیفه مشخص شده ای را به همراه دارند . محافظت از فایل های شخصی ، پاکسازی کامل فایل های حذف شده در ویندوز ، رفع ارور های موجود در ویندوز ، تعمیر فایل های مخرب در ویندوز و … در ویندوز پشتیبانی میشود .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 5 فروردين 1393برچسب:, توسط وارتری
دانلود بازی کامپیوتر Betrayer خیانتکار

 

بازی کامپیوتر Betrayer خیانتکار یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط Blackpowder Games طراحی و ساخته شده و به تازگی نیز برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . بازی شما را با خود به دنیایی جدید در اوایل قرن ۱۷ می برد . سال ۱۶۰۴ است و شما به عنوان یک مبارز از انگلستان به سمت سواحل ویرجینیا برای پیوستن به یک گروهی مبارز , راهی سفر می شوید . ولی وقتی به آنجا می رسید با فاجعه ای روبرو می گردید . ارواح و جادوهای شیطانی سرزمین ها را به تسخیر خود درآورده اند و باعث شده اند تا مردم و قبایلی که در آنجا زندگی می کردند , به مناطق امنی کوچ کنند .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 5 فروردين 1393برچسب:, توسط وارتری
دانلود بازی کامپیوتر Might & Magic Heroes VI قهرمانان سحر و جادو 6

 

 بازی کامپیوتر Might & Magic Heroes VI قهرمانان سحر و جادو ۶ یک بازی استراتژیک است که توسط استودیو Black Hole Entertainment ساخته شده است و توسط استودیو معروف Ubisoft برای ویندوز منتشر شده است . این نسخه قسمت ششم از مجموعه بازی های قهرمانان سحر و جادو می باشد . بازی در سال ۲۰۱۱ و دقیقا در روز جشن ۲۵ سالگی این فرانچز منتشر شد . قهرمانان این نسخه همان قهرمانان نسخه پنج می باشد با این تفاوت که حوادث بازی پنج قرن قبل تر از نسخه پنج می باشد .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 5 فروردين 1393برچسب:, توسط وارتری
دانلود نرم افزار Google Earth Pro 7.1.2 شبیه ساز کره زمین گوگل ارث

 

نرم افزار Google Earth Pro 7.1.2 شبیه ساز کره زمین گوگل ارث یکی از برترین نرم افزارهای شبیه سازی همراه با برترین ابزارهای مشاهده به صورت سه بعدی می باشد که توسط شرکت گوگل عرضه شده است . گوگل ارث ترکیبی از تصاویر ماهواره ای ، نقشه ها برای جستحو تمامی نقاط در کره زمین می باشد . با استفاده از نرم افزار ارائه شده میتوانید تمامی اطلاعات جغرافیایی را به صورت یکجا در دسترس داشته باشید . نمایش تمامی آدرس ها در هنگام زوم کره زمین ، نمایش مدارس ، پارک ها ، رستوران ها ، هتل ها ، مسیرهای رانندگی ، … توسط نرم افزار ارائه شده پشتیبانی میشود . Google Earth Pro 7.1.2 به کاربر دسترسی را میدهد تا بتواند به راحتی به هر نقطه در جهان پرواز کند و با زوم کردن بر هر قسمت از زمین تمامی اطلاعات مربوط به آدرس زوم شده به همراه مختصات جغرافیایی برای کاربر به صورت سه بعدی به نمایش گذاشته می شود .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 3 فروردين 1393برچسب:, توسط وارتری
دانلود بازی Darksiders 2 دارک سایدرز 2 برای Xbox 360 و PS3

 

بازی Darksiders 2 دارک سایدرز ۲ یک بازی اکشن , نقش آفرینی می باشد که دارای سبک Hack And Slash می باشد بازی توسط استودیو Vigil Games ساخته شده و THQ آن را برای کنسول های ایکس باکس ۳۶۰ , پلی استیشن ۳ و ویندوز منتشر کرده است . داستان بازی دارک سایدرز ۲ مربوط به نسخه ی قبل می باشد . چهار سوار آخر الزمان به عنوان نمایندگان خدا می باشند . در دنیا جنگ عظیمی میان فرشتگان و شیاطین به وجود آمده است برای برقراری تعادل در جهان این چهار سوار تلاش می کنند . از طرف شورایی به نام Charred به آنها قدرتی داده می شود تا توسط آن بتوانند مابقی Nephilim را از بین ببرند .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 3 فروردين 1393برچسب:, توسط وارتری
دانلود مجموعه بازی کامپیوتر Company of Heroes گروهان قهرمانان

 

مجموعه بازی کامپیوتر Company of Heroes گروهان قهرمانان یکی از بازی های سبک استراتژیک است که توسط Relic Entertainment طراحی و ساخته شده و کمپانی های مشهور THQ و Sega آن را به بازار عرضه کرده اند . اگر از شما در مورد حوادث و اتفاقات جنگ جهانی دوم سوال شود , چه مقدار از آن اطلاعات دارید ؟ به طور قطع اگر گیمر باشید به خوبی تاریخچه کاملی از آن را می توانید توضیح دهید زیرا جنگ جهانی یکی از سوژه های بازی سازان است که توانسته به خوبی در میان بازی ها جای گیرد . بازی های استراتژی زیادی در مورد جنگ جهانی دوم با ژانر استراتژیک مانند Commandos ساخته شد ولی زمانی که گروهان قهرمانان منتشر شد , همه اذعان کردند بهترین بازی استراتژیک از حوادث جنگ جهانی دوم همین نسخه است .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 3 فروردين 1393برچسب:, توسط وارتری
دانلود مجموعه بازی کامپیوتر Prince of Persia شاهزاده ایرانی

 

مجموعه بازی کامپیوتر Prince of Persia شاهزاده ایرانی یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط کمپانی های زیای از جمله Ubisoft طراحی و ساخته شده و برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . اولین نسخه این بازی توسط جردن مکنز در سال ۱۹۸۹ برای Apple II ساخته شد . در آن زمان , این بازی پیشرفت بزرگی در بازی های رایانه ای و انیمیشن به شمار می آمد . پس از آنکه سازندگان بازی با استقبال خوبی روبرو شدند , تصمیم گرفتند تا این بازی را برای پلتفرم های مختلف نیز توسعه دهند . در اصل داستان بازی به ایران باستان باز می گردد .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ جمعه 1 فروردين 1393برچسب:, توسط وارتری
دانلود فیلم سینمایی The Hobbit The Desolation of Smaug 2013 هابیت 2

 

پس از یکسال از عرضه فیلم سینمایی هابیت و سفر شگفت انگیز قسمت دوم این فیلم سینمایی با نام هابیت و ویرانی اسموگ منتشر گردید . داستان این قسمت از فیلم درمورد رسیدن هابیت کوچک به همراه دوستانش به سرزمین کوتوله ها میباشد . سرزمینی که اسموگ اژدهای خطرناک در آن سکنی گزیده است و سرزمین را فتح کرده است . بیلبو بگینز پس از پیدا کردن حلقه جادویی و ربودن ان از دست گالوم موجود زشت و سیاه به همراهی دوستانش ادامه داد , گندالف جادوگر سفید متوجه این موضوع شد که بیلبو بگینز به حلقه جادویی دست پیدا کرد . او سعی کرد این موضوع مهم را از دید بقیه مخفی نگه دارد تا جان بیلبو به خطر نیافتد .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ جمعه 1 فروردين 1393برچسب:, توسط وارتری
دانلود مجموعه بازی کامپیوتر Pro Evolution Soccer شبیه ساز فوتبال

 

مجموعه بازی کامپیوتر Pro Evolution Soccer شبیه ساز فوتبال حرفه ای که با نام اختصاری PES نیز شناخته می شود , یکی دیگر از سری بازی های جذاب و پرطرفدار سبک شبیه ساز فوتبال است که توسط کمپانی مشهور Konami طراحی و ساخته شده و از سال ۲۰۰۱ تا به امروز , هر سال نسخه ای از آن را برای طرفداران و عاشقان فوتبال به بازار عرضه شده است . این سری از بازی های در ابتدای راه خود زیر نظر و راهنمایی شخصی به نام Shingo Takatsuka تولید میشد .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ جمعه 1 فروردين 1393برچسب:, توسط وارتری
دانلود بازی کامپیوتر Tom Clancy’s Ghost Recon: Future Soldier

 

بازی کامپیوتر Tom Clancy’s Ghost Recon: Future Soldier یک بازی سوم شخص شوتر می باشد که توسط استودیو موفق و معروف Ubisoft ساخته شده و در سال ۲۰۱۲ برای کنسول های ایکس باکس ۳۶۰ , پلی استیشن ۳ و ویندوز منتشر شده است . این نسخه از بازی پنجمین مجموعه از سری بازی های Ghost Recon می باشد که در وقایع آن در آینده اتفاق می افتد . قسمت داستانی بازی در مناطق مختلف از جمله نیجریه , پاکستان , روسیه و نروژ اتفاق می افتد . داستان بازی Future Soldier در سال ۲۰۲۴ اتفاق می افتد کارکتر های بازی چهر نفر هستند که یک گروهی به نام Predator را تشکیل داده اند .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ جمعه 1 فروردين 1393برچسب:, توسط وارتری
دانلود انیمیشن کارتن The Nut Job 2014 عملیات آجیل

 

کارتن The Nut Job 2014 محصول کمپانی Red Rover International  کشور کانادا به کارگردانی پیتر لپنیوتیس می باشد که نویسندگی آن را نیز پیتر و کمرون لینیوتیس بر عهده دارند . استارت شروع  این کارتون براساس انیمیشن کوتاهی که در سال ۲۰۰۵ توسط همین کارگردان ساخته شده است شکل گرفت . خلاصه ای از داستان این کارتن : شخصیت اصلی این کارتون سنجابی به نام سارلی می باشد که از پارک تبعید می شود و مجبور است که در شهر زندگی کند و زنده بماند . خوش بختانه او با چیزی مواجهه می شود که می تواند زندگی او و تمامی اعضای پارک را نجات بدهد و فرصت مناسبی را در اختیار او قرار می دهد که در این بین با حوادث مختلفی مواجهه می شود که پیشنهاد می کنیم این انیمیشن زیبا را از دست ندهید .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 26 اسفند 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود نرم افزار Inspire Launcher 2014 لانچر کیت کت برای اندروید

 

نرم افزار Inspire Launcher 2014 لانچر کیت کت در حال حاضر یکی از زیباترین و حرفه ای ترین لانچر برای سیستم های اندروید است. همانطور که در جریان هستید به دلیل منتشر نشدن آخرین نسخه ۴.۴ کیت کت برای برخی از گوشی های اندروید و انتظار بیش از حد کاربران ما برای همه شما یکی از جدیدترین لانچرهای کیت کت را در اختیارتان قرار داده ایم. این لانچر جدید سیستم کل گوشی شما از جمله تصویر پس زمینه، تم، آیکون ها و غیره را به شکل شبیه ساز نسخه ۴.۴ کیت کت تبدیل می کند و شما برای همیشه از ظاهر تکراری گوشی خود خلاص می شوید و می توانید از لانچر کیت کت با امکانات جدیدش بهره ببرید. لانچر کیت کت گوشی شما بصورت کاملا حرفه ای سفارشی می کند و ترکیب ویژه ای با برخی از موضوعات iOS و Windows Phone به منوی گوشی شما می دهد.



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 26 اسفند 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود بازی کامپیوتر Eador Masters of the Broken World

 

بازی کامپیوتر Eador Masters of the Broken World یک جهان ساخته شده با جزئیات فراوان می باشد و شامل زمین های متعدد می باشد که در هیچ بازی دیده نمی شود . هر قسمت از این زمین ها خصوصیات و آب و هوای مخصوص به خود را دارد . هر تکه از این جهان توسط اربابانی کنترل می شود کسانی که کم کم فنا نا پذیر شده و از دید افراد فنا پذیر همانند خدا هستند . شما در بازی نقش یک رهبر را دارید که باید منطقه خود را در دست گرفته و آن را به سوی پیشرفت سوق دهید . انتخاب با شماست که شهر را به سوی پیشرفت مثبت سوق دهید و یا سرزمینی از استبداد نمایید . بازی اربابان جهان شکسته یک بازی فانتزی می باشد که گیم پلی استراتژیک دارد و تصمیمات شما تاثیر مستقیمی با پیشرفت جهان شما و حتی نقش به سزایی در پیروزی در نبرد دارد .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 26 اسفند 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود رایگان بازی کامپیوتر اکشن ورود به ماتریکس Enter The Matrix

 

بازی کامپیوتر Enter the Matrix ورود به ماتریکس یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط Shiny Entertainment طراحی و ساخته شده و در سال ۲۰۰۳ توسط کمپانی Atari برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . بی شک تبلیغات فیلم معروف ماتریکس را ملاحظه کرده اید .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 26 اسفند 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود بازی کامپیوتر God Mode جان بی نهایت

 

بازی کامپیوتر God Mode جان بی نهایت یک بازی سوم شخص شوتر می باشد که گیم پلی آن بر مبنای Survival می باشد . بازی توسط استودیو Suber Interactive ساخته شده و در کنار آن استودیو Old School Games نیز به ساخت بازی کمک کرده است و توسط استودیو Atlus در سال ۲۰۱۳ برای ایکس باکس ۳۶۰ , پلی استیشن ۳ و ماکروسافت ویندوز منتشر شده است . بازی از موتور گرافیکی شرکت Interactive به نام Saber 3D ساخته شده است .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 26 اسفند 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود بازی Yaiba Ninja Gaiden Z یایبا نینجا گایدن برای PS3 و XBox360

 

آخرین تغییرات : ۱۳۹۲/۱۲/۲۶

نسخه XBox360 اضافه شد

بازی Yaiba Ninja Gaiden Z یایبا نینجا گایدن زد برای PS3 و XBox360 یکی از بازی های سبک اکشن و سوم شخص مبارزه ای است که توسط کمپانی های Team Ninja , Spark Unlimited و Comcept طراحی و ساخته شده و به تازگی نیز کمپانی Tecmo Koei آن را برای پلتفرم PC به بازار عرضه کرده است . او تنها به فکر انتقام گرفتن است و می داند ممکن است در این راه جان خود را نیز از دست دهد . نینجاها متخصص جنگ های غیر متعارف هستند و در مبارزات خود از روش های مرگبار استفاده می کنند . عضویت در گروه های آنها بسیار دشوار بوده و فقط مرگبارترین ها را می پذیرند .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 26 اسفند 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود بازی Afro Samurai سامورایی آفریقایی برای Xbox360 و PS3

 

 بازی Afro Samurai سامورایی آفریقایی یک بازی برای کنسول های ایکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳ می باشد که از روی سریال انیمیشنی به همین نام ساخته شده است . اولین بار در سال ۲۰۰۸ بود که اخباری مبنی بر انتشار این عنوان در مجله Play Magazine منتشر شد بازی سامورایی آفریقایی توسط استودیو خوش نام Namco Bandi Games ساخته شده است و توسط یک استودیو غربی به نام Suge که اولین تجربه در منتشر کردن بازی دارند در سال ۲۰۰۹ در بازار عرضه شد . پدر Afro یک Nomber One بود . کسی که نامبر وان است دارای قدرتی هم تراز با قدرت خداست و می تواند بر دنیا حکومت کنند . کسی می تواند نامبر وان باشد که بقیه نامبر وان ها را از بین ببرد و پیشانی بند تشریفاتی آنها را به دست بیارد .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 26 اسفند 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود قسمت پنجم سری مسابقات ورزشی ردبول Red Bull Signature Series

 

قسمت پنجم سری مسابقات ورزشی ردبول Red Bull Signature Series به مسابقات اسکی رو ی برف می پردازد و تصاویر فوف العاده زیبا و جذابی را برای شما به نمایش در می آورد . در انن قسمت تیم تهیه کننده به رشنه کوه های freeskiing سفر می کنند و در آنجا به برگذاری مسابقات می پردازند . در این مسابقات ۴ شرکت کننده در خط شروع قرار می گیرند و باید بر روی کوه های سخت و پر شیب به انجام مسابقه بپردازند و خود را به خط پایان برسانند و برنده مسابقه شوند . سپانسر این مسابقات یکی از معتبر ترین کارخانجات سازنده نوشابه های انرژی زا ردبول است که هر ساله در کشورهای مختلف برگزار می شوند .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ جمعه 16 اسفند 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود سریال انیمیشن Kung Fu Panda Legends of Awesomeness پاندای کونگ فوکار افسانه های بد

 

پاندای کونگ فوکار افسانه های بد یک سریال انیمیشن آمریکایی است که بر اساس  فیلم پاندای کونگ فوکار ساخته شده است . این انیمیشن داستان آموزش دیدن پاندایی است که می خواهد بهترین مبارز شود . او برای جنگیدن با اژدها و پیروز شدن باید به جنگجویی موفق و دلیر تبدیل شود . این انیمیشن در سال ۲۰۱۰ کلید خورده و در سال ۲۰۱۱ اولین قسمتش روی آنتن رفت . بیش از ۵۲ قسمت از این انیمیشن ساخته شده که ۲ فصل آن به پایان رسیده و فصل سوم در حال نمایش است . در این انیمیشن پاندا و پنج جنگجوی دیگر برای مقایله با اژدها و محافظت از دره صلح با هم متحد می شوند . در حالی که پاندا فقط به فکر شیطنت است ولی همچنان به آموزش کونگ فو ادامه می دهد و …



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ جمعه 16 اسفند 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود مجموعه نرم افزار ACD Systems All-in-One Software Suite 2014

 

مجموعه نرم افزار ACD Systems All-in-One Software Suite 2014 که در ماه مارچ سال ۲۰۱۴ عرضه شده آخرین نسخه نرم افزارهای شرکت Acdsee می باشد . نرم افزارهای در نظر گرفته شده در زمینه ویرایش تصاویر ، مبدل فایل های ویدئویی ، طراحی قطعات صنعتی که در مجموعه به ۴ دسته مختلف نرم افزاری تقسیم میشوند . تمامی نرم افزارهای ارائه شده همراه با فایل فعال سازی می باشند . لیست نرم افزارهای ارائه شده شامل ACD Systems All-in-One Software Suite 2014 :

- ACD.Systems.ACDSee.Pro.7.0.138

- ACDSee.Canvas.15.0.1764.with.GIS

- ACDSee.Photo.Editor.6.0.343

- ACDSee.Video.Converter.Pro.4.0.0.117

.

 



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ جمعه 16 اسفند 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود بازی کامپیوتر Divinity Dragon Commander Imperial Edition

 

بازی کامپیوتر Divinity Dragon Commander فرماندهی خدای اژدها یکی از بازی های سبک اکشن و نقش آفرینی است که توسط Larian Studios طراحی و ساخته شده و کمپانی های Larian Studios و Ikaron آن را در سال ۲۰۱۳ برای پلتفرم PC به بازار عرضه کردند . شما فرمانده تمامی اژدها هستید . ماموریت شما این است تا بار دیگر امپراطوری شکست خورده را بازسازی کرده و آن را به یک امپراطوری بزرگ و قدرتمند تبدیل کنید . رسیدن به تمامی این اهداف , بستگی به توانایی های شما در تشکیل حکومت و به وجود آوردن یک ارتش قدرتمند برای رویارویی با دشمنان دارد . در هر نبرد , شما به عنوان فرمانده اژدها باید گروه را رهبری کنید و در هر جنگ که به پیروزی می رسید , می توانید اژدها را به غنیمت گرفته و ارتش خود را قدرتمندتر سازید .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ جمعه 16 اسفند 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود بازی کامپیوتر Diablo III Reaper of Souls دیابلو 3 ارواح قاتل

 

بازی کامپیوتر Diablo III دیابلو ۳ یکی از بازی های سبک اکشن نقش آفرینی و استراتژیک است که توسط Blizzard Entertainment طراحی و ساخته شده و برای اولین بار در سال ۲۰۱۲ برای پلتفرم PC به بازار عرضه گردید . داستان بازی ۲۰ سال پس از اتفاقات دیابلو ۲ روایت می شود . حدودا ۱۷ سال پیش با ورود اولین نسخه دیابلو به بازار , ژانر نقش آفرینی وارد عصر تازه ای شد . Blizzard توانست با تغییرات عمده ای که در ژانر نقش آفرینی به وجود آورده بود , در همان نسخه اول , با استقبال بی نظیری از طرف , گیمرها روبرو شود و همین امر باعث انگیزه برای ساختن نسخه های بعدی شد که تا به امروز ۳ نسخه از این بازی فوق العاده به بازار عرضه شده است .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ جمعه 16 اسفند 1392برچسب:, توسط وارتری
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 13 اسفند 1392برچسب:دانلود مپ جدید وارکرافت دوتا Dota Map 6,80c , توسط وارتری
دانلود مجموعه بازی کامپیوتر Sniper Ghost Warrior تک تیرانداز شبح جنگجو

 

مجموعه بازی کامپیوتر Sniper Ghost Warrior تک تیرانداز شبح جنگجو یکی از بازی های سبک اکشن و اول شخص شوتر است که توسط کمپانی City Interactive طراحی و ساخته شده و برای پلتفرم های مختلف به بازار عرضه شده است . این بازی بیشتر حول شخصیت اصلی که یک فرد نظامی آموزش دیده و خبره در حرفه خود است , جریان دارد و داستان های جذاب و پرهیجانی را در طول عملیات ها رقم خواهد زد . وظیفه اصلی یک تک تیرانداز در جنگ , حمایت از نیروهای خودی در برابر آتش دشمن است .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ جمعه 9 اسفند 1392برچسب:, توسط وارتری

آپلود عکس

خرید اینترنتی

فال حافظ

قالب وبلاگ

.: Weblog Themes By Opload :.

آپلود عکس

خرید اینترنتی

فال حافظ

قالب وبلاگ