سایت اصلی را با آدرس Www.UpVps.ir مشاهده کنید
دانلود انیمیشن کارتن The Nut Job 2014 عملیات آجیل

 

کارتن The Nut Job 2014 محصول کمپانی Red Rover International  کشور کانادا به کارگردانی پیتر لپنیوتیس می باشد که نویسندگی آن را نیز پیتر و کمرون لینیوتیس بر عهده دارند . استارت شروع  این کارتون براساس انیمیشن کوتاهی که در سال ۲۰۰۵ توسط همین کارگردان ساخته شده است شکل گرفت . خلاصه ای از داستان این کارتن : شخصیت اصلی این کارتون سنجابی به نام سارلی می باشد که از پارک تبعید می شود و مجبور است که در شهر زندگی کند و زنده بماند . خوش بختانه او با چیزی مواجهه می شود که می تواند زندگی او و تمامی اعضای پارک را نجات بدهد و فرصت مناسبی را در اختیار او قرار می دهد که در این بین با حوادث مختلفی مواجهه می شود که پیشنهاد می کنیم این انیمیشن زیبا را از دست ندهید .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 26 اسفند 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود نرم افزار Inspire Launcher 2014 لانچر کیت کت برای اندروید

 

نرم افزار Inspire Launcher 2014 لانچر کیت کت در حال حاضر یکی از زیباترین و حرفه ای ترین لانچر برای سیستم های اندروید است. همانطور که در جریان هستید به دلیل منتشر نشدن آخرین نسخه ۴.۴ کیت کت برای برخی از گوشی های اندروید و انتظار بیش از حد کاربران ما برای همه شما یکی از جدیدترین لانچرهای کیت کت را در اختیارتان قرار داده ایم. این لانچر جدید سیستم کل گوشی شما از جمله تصویر پس زمینه، تم، آیکون ها و غیره را به شکل شبیه ساز نسخه ۴.۴ کیت کت تبدیل می کند و شما برای همیشه از ظاهر تکراری گوشی خود خلاص می شوید و می توانید از لانچر کیت کت با امکانات جدیدش بهره ببرید. لانچر کیت کت گوشی شما بصورت کاملا حرفه ای سفارشی می کند و ترکیب ویژه ای با برخی از موضوعات iOS و Windows Phone به منوی گوشی شما می دهد.



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 26 اسفند 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود بازی کامپیوتر Eador Masters of the Broken World

 

بازی کامپیوتر Eador Masters of the Broken World یک جهان ساخته شده با جزئیات فراوان می باشد و شامل زمین های متعدد می باشد که در هیچ بازی دیده نمی شود . هر قسمت از این زمین ها خصوصیات و آب و هوای مخصوص به خود را دارد . هر تکه از این جهان توسط اربابانی کنترل می شود کسانی که کم کم فنا نا پذیر شده و از دید افراد فنا پذیر همانند خدا هستند . شما در بازی نقش یک رهبر را دارید که باید منطقه خود را در دست گرفته و آن را به سوی پیشرفت سوق دهید . انتخاب با شماست که شهر را به سوی پیشرفت مثبت سوق دهید و یا سرزمینی از استبداد نمایید . بازی اربابان جهان شکسته یک بازی فانتزی می باشد که گیم پلی استراتژیک دارد و تصمیمات شما تاثیر مستقیمی با پیشرفت جهان شما و حتی نقش به سزایی در پیروزی در نبرد دارد .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 26 اسفند 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود رایگان بازی کامپیوتر اکشن ورود به ماتریکس Enter The Matrix

 

بازی کامپیوتر Enter the Matrix ورود به ماتریکس یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط Shiny Entertainment طراحی و ساخته شده و در سال ۲۰۰۳ توسط کمپانی Atari برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . بی شک تبلیغات فیلم معروف ماتریکس را ملاحظه کرده اید .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 26 اسفند 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود بازی کامپیوتر God Mode جان بی نهایت

 

بازی کامپیوتر God Mode جان بی نهایت یک بازی سوم شخص شوتر می باشد که گیم پلی آن بر مبنای Survival می باشد . بازی توسط استودیو Suber Interactive ساخته شده و در کنار آن استودیو Old School Games نیز به ساخت بازی کمک کرده است و توسط استودیو Atlus در سال ۲۰۱۳ برای ایکس باکس ۳۶۰ , پلی استیشن ۳ و ماکروسافت ویندوز منتشر شده است . بازی از موتور گرافیکی شرکت Interactive به نام Saber 3D ساخته شده است .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 26 اسفند 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود بازی Yaiba Ninja Gaiden Z یایبا نینجا گایدن برای PS3 و XBox360

 

آخرین تغییرات : ۱۳۹۲/۱۲/۲۶

نسخه XBox360 اضافه شد

بازی Yaiba Ninja Gaiden Z یایبا نینجا گایدن زد برای PS3 و XBox360 یکی از بازی های سبک اکشن و سوم شخص مبارزه ای است که توسط کمپانی های Team Ninja , Spark Unlimited و Comcept طراحی و ساخته شده و به تازگی نیز کمپانی Tecmo Koei آن را برای پلتفرم PC به بازار عرضه کرده است . او تنها به فکر انتقام گرفتن است و می داند ممکن است در این راه جان خود را نیز از دست دهد . نینجاها متخصص جنگ های غیر متعارف هستند و در مبارزات خود از روش های مرگبار استفاده می کنند . عضویت در گروه های آنها بسیار دشوار بوده و فقط مرگبارترین ها را می پذیرند .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 26 اسفند 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود بازی Afro Samurai سامورایی آفریقایی برای Xbox360 و PS3

 

 بازی Afro Samurai سامورایی آفریقایی یک بازی برای کنسول های ایکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳ می باشد که از روی سریال انیمیشنی به همین نام ساخته شده است . اولین بار در سال ۲۰۰۸ بود که اخباری مبنی بر انتشار این عنوان در مجله Play Magazine منتشر شد بازی سامورایی آفریقایی توسط استودیو خوش نام Namco Bandi Games ساخته شده است و توسط یک استودیو غربی به نام Suge که اولین تجربه در منتشر کردن بازی دارند در سال ۲۰۰۹ در بازار عرضه شد . پدر Afro یک Nomber One بود . کسی که نامبر وان است دارای قدرتی هم تراز با قدرت خداست و می تواند بر دنیا حکومت کنند . کسی می تواند نامبر وان باشد که بقیه نامبر وان ها را از بین ببرد و پیشانی بند تشریفاتی آنها را به دست بیارد .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 26 اسفند 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود قسمت پنجم سری مسابقات ورزشی ردبول Red Bull Signature Series

 

قسمت پنجم سری مسابقات ورزشی ردبول Red Bull Signature Series به مسابقات اسکی رو ی برف می پردازد و تصاویر فوف العاده زیبا و جذابی را برای شما به نمایش در می آورد . در انن قسمت تیم تهیه کننده به رشنه کوه های freeskiing سفر می کنند و در آنجا به برگذاری مسابقات می پردازند . در این مسابقات ۴ شرکت کننده در خط شروع قرار می گیرند و باید بر روی کوه های سخت و پر شیب به انجام مسابقه بپردازند و خود را به خط پایان برسانند و برنده مسابقه شوند . سپانسر این مسابقات یکی از معتبر ترین کارخانجات سازنده نوشابه های انرژی زا ردبول است که هر ساله در کشورهای مختلف برگزار می شوند .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ جمعه 16 اسفند 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود سریال انیمیشن Kung Fu Panda Legends of Awesomeness پاندای کونگ فوکار افسانه های بد

 

پاندای کونگ فوکار افسانه های بد یک سریال انیمیشن آمریکایی است که بر اساس  فیلم پاندای کونگ فوکار ساخته شده است . این انیمیشن داستان آموزش دیدن پاندایی است که می خواهد بهترین مبارز شود . او برای جنگیدن با اژدها و پیروز شدن باید به جنگجویی موفق و دلیر تبدیل شود . این انیمیشن در سال ۲۰۱۰ کلید خورده و در سال ۲۰۱۱ اولین قسمتش روی آنتن رفت . بیش از ۵۲ قسمت از این انیمیشن ساخته شده که ۲ فصل آن به پایان رسیده و فصل سوم در حال نمایش است . در این انیمیشن پاندا و پنج جنگجوی دیگر برای مقایله با اژدها و محافظت از دره صلح با هم متحد می شوند . در حالی که پاندا فقط به فکر شیطنت است ولی همچنان به آموزش کونگ فو ادامه می دهد و …



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ جمعه 16 اسفند 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود مجموعه نرم افزار ACD Systems All-in-One Software Suite 2014

 

مجموعه نرم افزار ACD Systems All-in-One Software Suite 2014 که در ماه مارچ سال ۲۰۱۴ عرضه شده آخرین نسخه نرم افزارهای شرکت Acdsee می باشد . نرم افزارهای در نظر گرفته شده در زمینه ویرایش تصاویر ، مبدل فایل های ویدئویی ، طراحی قطعات صنعتی که در مجموعه به ۴ دسته مختلف نرم افزاری تقسیم میشوند . تمامی نرم افزارهای ارائه شده همراه با فایل فعال سازی می باشند . لیست نرم افزارهای ارائه شده شامل ACD Systems All-in-One Software Suite 2014 :

- ACD.Systems.ACDSee.Pro.7.0.138

- ACDSee.Canvas.15.0.1764.with.GIS

- ACDSee.Photo.Editor.6.0.343

- ACDSee.Video.Converter.Pro.4.0.0.117

.

 



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ جمعه 16 اسفند 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود بازی کامپیوتر Divinity Dragon Commander Imperial Edition

 

بازی کامپیوتر Divinity Dragon Commander فرماندهی خدای اژدها یکی از بازی های سبک اکشن و نقش آفرینی است که توسط Larian Studios طراحی و ساخته شده و کمپانی های Larian Studios و Ikaron آن را در سال ۲۰۱۳ برای پلتفرم PC به بازار عرضه کردند . شما فرمانده تمامی اژدها هستید . ماموریت شما این است تا بار دیگر امپراطوری شکست خورده را بازسازی کرده و آن را به یک امپراطوری بزرگ و قدرتمند تبدیل کنید . رسیدن به تمامی این اهداف , بستگی به توانایی های شما در تشکیل حکومت و به وجود آوردن یک ارتش قدرتمند برای رویارویی با دشمنان دارد . در هر نبرد , شما به عنوان فرمانده اژدها باید گروه را رهبری کنید و در هر جنگ که به پیروزی می رسید , می توانید اژدها را به غنیمت گرفته و ارتش خود را قدرتمندتر سازید .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ جمعه 16 اسفند 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود بازی کامپیوتر Diablo III Reaper of Souls دیابلو 3 ارواح قاتل

 

بازی کامپیوتر Diablo III دیابلو ۳ یکی از بازی های سبک اکشن نقش آفرینی و استراتژیک است که توسط Blizzard Entertainment طراحی و ساخته شده و برای اولین بار در سال ۲۰۱۲ برای پلتفرم PC به بازار عرضه گردید . داستان بازی ۲۰ سال پس از اتفاقات دیابلو ۲ روایت می شود . حدودا ۱۷ سال پیش با ورود اولین نسخه دیابلو به بازار , ژانر نقش آفرینی وارد عصر تازه ای شد . Blizzard توانست با تغییرات عمده ای که در ژانر نقش آفرینی به وجود آورده بود , در همان نسخه اول , با استقبال بی نظیری از طرف , گیمرها روبرو شود و همین امر باعث انگیزه برای ساختن نسخه های بعدی شد که تا به امروز ۳ نسخه از این بازی فوق العاده به بازار عرضه شده است .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ جمعه 16 اسفند 1392برچسب:, توسط وارتری
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 13 اسفند 1392برچسب:دانلود مپ جدید وارکرافت دوتا Dota Map 6,80c , توسط وارتری
دانلود مجموعه بازی کامپیوتر Sniper Ghost Warrior تک تیرانداز شبح جنگجو

 

مجموعه بازی کامپیوتر Sniper Ghost Warrior تک تیرانداز شبح جنگجو یکی از بازی های سبک اکشن و اول شخص شوتر است که توسط کمپانی City Interactive طراحی و ساخته شده و برای پلتفرم های مختلف به بازار عرضه شده است . این بازی بیشتر حول شخصیت اصلی که یک فرد نظامی آموزش دیده و خبره در حرفه خود است , جریان دارد و داستان های جذاب و پرهیجانی را در طول عملیات ها رقم خواهد زد . وظیفه اصلی یک تک تیرانداز در جنگ , حمایت از نیروهای خودی در برابر آتش دشمن است .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ جمعه 9 اسفند 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود بازی Titanfall سقوط تایتان برای کامپیوتر و ایکس باکس 360

 

بازی Titanfall یک بازی اول شخص شوتر میباشد که توسط Respawn Entertinmet ساخته شده و استدویو Electrenic Arts آن را به صورت انحصاری برای Xbox One , Xbox 360 و Microsoft Windows در تاریخ ۱۱ مارچ ۲۰۱۴ منتشر خواهد کرد . این بازی زیبا اولین بار در کنفرانس خبری E3 سال ۲۰۱۳ معرفی شد و نظر همه را به خود جلب کرد . اعضای سازنده بازی در استودیو Respawn افردی هستند که سری معروف فرانچز Call Of Duty را در کارنامه خود دارند و به گفته سازنده نزدیک به ۳ سال از شروع پروژه ساخت بازی سقوط تایتان می گذرد . تکنیک های مبارزه در بازی به گونه ای طراحی شده است که به شما این آزادی را می دهد که  بین گروه سربازان با توانایی سرعت بالا و یا تایتان ها که دارای زره های سنگین می باشند یکی را انتخاب کرده بازی را پیش ببرند .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ جمعه 9 اسفند 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود نرم افزار اندروید 3D Parallax Background تصاویر سه بعدی حرفه ای

 

نرم افزار اندروید ۳D Parallax Background تصاویر سه بعدی حرفه ای بصورت متحرک و کاملا واقعی می باشد. اگر از تکراری بودن گوشی تان خسته شده اید بوسیله نرم افزار افکت گذاری تصاویر می توانید تصویر پس زمینه گوشی تان را به شکل آیفون با نسخه iOS 7 و کاملا سه بعدی تبدیل کنید. نرم افزار افکت گذاری عمر باتری گوشی تان را ۱۰ برابر افزایش داده و مصرف شارژ باتری را کاهش می دهد. این نرم افزار از گالری گوشی تان پشتیبانی کرده و تمامی عکس های پیش فرض شما را به صورت سه بعدی نمایش می دهد. تمامی تصاویر در این نرم افزار با کیفیت HD و گرافیکی فوق العاده نمایش داده می شود. امروز ما یکی از جدیدترین ورژن های این نرم افزار را در اختیارتان قرار داده ایم. این نرم افزار مناسب تمامی سیستم های اندروید ۲.۲ به بالا می باشد، امیدواریم که از دانلود این نرم افزار لذت ببرید.



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ جمعه 9 اسفند 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود بازی کامپیوتر 2014 Thief سارق

 

بازی کامپیوتر ۲۰۱۴ Thief سارق یکی از سری بازی های اکشن و ماجرایی است که توسط کمپانی Eidos Montreal طراحی و ساخته شده و به تازگی کمپانی مشهور Square Enix آن را برای پلتفرم PC به بازار عرضه کرده است . ناگفته نماند برای ساخت این بازی از موتور Unreal Engine 3 استفاده شده است که توانسته تا حد زیادی نظر گیمرها و منتقدان را به خود جلب کند . این بازی چهارمین نسخه از سری بازی سارق می باشد و قرار است دوباره جان تازه ای به سبک کلاسیک بازی های مخفی کاری بدهد .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 7 اسفند 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود نرم افزار Nimbuzz مسنجر برای آیفون و آیپد و آیپاد و اندروید

 

نرم افزار Nimbuzz مسنجر که برای سیستم عامل های مختلف عرضه شده است یک مسنجر می باشد که میتواند با اکانت های مختلف شما را به مسنجر متصل کند. بوسیله این نرم افزار میتوانید با اتصال به اینترنت با تمامی دوستانتان بصورت کاملا رایگان چت و گفتگو کنید. نرم افزار نیمباز قدرت ارسال پیام های ویدیویی را دارا می باشد و شما می توانید با سرعت بسیار بالا برای تمامی دوستان و آشنایانتان عکس، فیلم ارسال کنید. همچنین می توانید بوسیله نرم افزار نیمباز بصورت تکی و یا گروهی با دوستانتان گفتگوی متنی و صوتی داشته باشید. نرم افزار نیمباز از تمامی شبکه های اجتماعی پشتیبانی می کند. این نرم افزار مناسب تمامی سیستم های اندروید ۱.۶ به بالا و iOS 4.3 به بالا می باشد. امروز ما یکی از جدیدترین ورژن های این نرم افزار را در اختیار شما کاربران محترم قرار داده ایم، امیدواریم از دانلود این نرم افزار لذت ببرید.



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 7 اسفند 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود نرم افزار Sophos Virus Removal Tool 2.4 آنتی ویروس رایگان سوفوس

 

نرم افزار Sophos Virus Removal Tool 2.4 آنتی ویروس رایگان سوفوس برای کاربرانی که میخواهند امنیت در ویندوز را برقرار کنند مناسب می باشد . نرم افزار با استفاده از موتور اسکنر قدرتمند در نظر گرفته شده ، تمامی فایل های موجود بر روی ویندوز را مورد اسکن قرار میدهد . حفاظت از سیستم در برابر ویروس ها ، تروجان ها ، کرم ها توسط نرم افزار شناسایی و نابود میشود . آنتی ویروس علاوه بر امنیت در محیط ویندوز امنیت در محیط اینترنت را نیز فراهم کرده است . آنتی ویروس تمامی ارتباط در شبکه های اینترنت را مورد بررسی قرار میدهد و از ورود نرم افزار مخرب به داخل ویندوز جلوگیری میکند . در هنگام اسکن برخی از فایل ها که مشکوک شناخته میشود را میتوانید نگه داری کنید و محتوای آن را مورد بررسی قرار دهید .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 7 اسفند 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود نرم افزار Active Boot Disk Suite 8.1.0 ساخت دیسک بوت ارزشمند

 

نرم افزار Active Boot Disk Suite 8.1.0 ساخت دیسک بوت ارزشمند یکی از برترین نرم افزارهای مدیریت فایل ها از محیط بوت ویندوز می باشد . با رایت نرم افزار بر روی CD , DVD و یا انتقال فایل به USB و اجرای آن در محیط بوت ویندوز نرم افزار قادر به اجرا می باشد . برخی از کاربران به علت از دست دادن ویندوز و برخی درایورهای مهم و نایاب به دنبال راه حل هایی برای بازگشت ویندوز و یا به دست آوردن فایل های ارزشمند میگردند . با استفاده از سرعت بوت بالا نرم افزار در محیط بوت میتوانید دسترسی کامل بر روی محیط ویندوز داشته باشید . به عنوان مثال میتوانید پسورد سیستم خود را تغییر دهید ، مدیریت درایورها و پارتیشن های ویندوز را بر عهده بگیرید . فایل های خود را مدیریت کنید ، از فایل ها و درایورهای مهم خود پشتیبان گیری کنید .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 7 اسفند 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود بازی Strider Reloaded جنگجو برای کامپیوتر نسخه ریلودد

 

بازی Strider یک بازی با ۲.۵ بعدی می باشد . بازی توسط استودیو های Double Helix Games و Capcom ساخته شده شده است و برای کنسول های Playstation 3 , Xbox 360 و ماکروسافت ویندوز منتشر شده است . بازیکنان کنترل شخصیت اصلی بازی یعنی Strider Hiryu را در دست دارند کسی که در شهر بزرگ Kazak برای از بین بردن دشمن شرور شهر یعنی Grandmaster Meio می جنگد . بازیکنان همچنین می توانند به صورت آزادانه در شهر گردش کرده و آیتم و اسلحه های متنوع پیدا کنند . اسلحه اصلی Strider Hiryu یک اسلحه پلاسمایی به نام Cypher می باشد که استفاده های مختلفی دارد .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 7 اسفند 1392برچسب:, توسط وارتری
بازی کامپیوتر Castlevania Lords of Shadow 2 کسلوانیا اربابان سایه 2

 

آخرین تغییرات : ۱۳۹۲/۱۲/۰۷

نسخه BlackBox اضافه شد

بازی کامپیوتر Castlevania Lords of Shadow 2 کسلوانیا اربابان سایه ۲ یکی دیگر از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط MercurySteam طراحی و ساخته شده و به تازگی نیز کمپانی مشهور و محبوب Konami آن را برای پلتفرم PC , XBox360 و PS3 به بازار عرضه کرده است . بازی در دو جهان قرون وسطی و کاملا مدرن اتفاق می افتد . دراکولا پس از گذشت حوادث و اتفاقات در دو نسخه قبلی منتشر شده اربابان سایه , حال بیدار شده است . او از طریق Zobek از بازگشت شیطان آگاه می شود و سعی می کند تا قدرت های خود را یکبار دیگر به دست آورد زیرا ممکن است او بار دیگر با تاریکی روبرو گردد .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 7 اسفند 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود نرم افزار Team Viewer 2014 انتقال تصویر تیم ویور

 

نرم افزار Team Viewer 2014 یک ابزار اشتراک گذاری فایل بین چند سیستم به صورت همزمان می باشد . هدف از ارائه نرم افزار تیم ویور رفع مشکلات دوست و آشنایان از راه دور و یا تشکیل جلسه به صورت آنلاین می باشد . امنیت در نرم افزار یکی دیگر از ویژگی هایی است که کاربران به آن توجه ویژه ای دارند تا سیستم مورد سوء استفاده فرد کنترل کننده قرار نگیرد . نرم افزار تیم ویور علاوه بر اعطای مدرک امنیت در نرم افزار ، گواهی ISO 9001:2000 را در زمینه کیفیت بالای نرم افزار به خود اختصاص داد . نرم افزار تیم ویور یک محیط کاربری آسان برای مدیریت سیستم عامل های ویندوز ، لینوکس ، مکینتاش و سیستم عامل های تلفن های همراه می باشد . کنترل سیستم با استفاده از این نرم افزار طرفین را مجبور میکند تا از این نرم افزار استفاده کنند .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 1 اسفند 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود بازی Arcania: Fall of Setarrif FLT آرکانیا سقوط ستاریف

 

بازی Arcania: Fall of Setarrif یک نسخه مستقل از بازی نقش آفرینی Arcania: Gothic 4 می باشد . بازی در اوکتبر سال ۲۰۱۱ بعد از یک سکوت طولانی از طرف سازنده بازی منتشر شد . بازی آرکانیا سقوط ستاریف پایان غم انگیز نسخه قبل را به فراموشی سپرده و یک داستان به بازی اصلی اضافه کرده است . بعد از این که شیطان پادشاه Rhobar 3 را تسخیر نمود راهش را به Setarrif برای پیدا کردن میزبان جدید آماده نمود . در Setarrif و در قسمتی از جزیره هرج و مرج و شلوغی به شدت در حال رشد بود . شاه Rhobar 3 از این هرج و مرج ها به دردسر افتاده بود و می ترسید که شهر و برخی از همراهان خود را از دست بدهد .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 1 اسفند 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود کارتن انیمیشن سریال 2013 Hulk and the Agents of SMASH هالک و گروه ضربت 2013

 

انیمیشن سریالی Hulk and the Agents of SMASH یا هالک و گروه ضربت سریالی است که در سال ۲۰۱۳ بر اساس کتابهای کمیک استریپ مارول و شخصیت محبوب آن هالک تولید شده است . کمپانی والت دیزنی در همکاری مشترک با کمپانی مارول “صاحب امتیاز شخصیت هالک ” این سریال موفق را تولید کرده اند . این سریال در میان منتقدان توانسته است امتیاز ۷ از ۱۰ را کسب کند . هالک و گروه ضربت در تلاشند تا جلوی تهدیدات تروریستی دشمنان را بگیرند و زمین را خطر نابوودی نجات بدهند و در این انیمیشن می توانید بسیاری از کاراکترهای محبوب کمیک های DC را مشاهده کنید و خواهید دید که چگونه این قهرمانان با کمک یکدیگر با دشمنانشان مبارزه می کنند و آن ها را شکست می دهند .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 1 اسفند 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود بازی کامپیوتر Rambo The Video Game رمبو بازی ویدئویی

 

بازی کامپیوتر Rambo The Video Game رمبو بازی ویدئویی یکی دیگر از بازی های سبک اکشن و نقش آفرینی شوتر است که توسط  Teyon طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Reef Entertainment در تاریخ ۱۹ فوریه سال ۲۰۱۴ برای پلتفرم های PC , XBox360 و PS3 به بازار عرضه شده است . بازی بر اساس سری فیلم های رمبو ساخته شده است و پلیر نقش جان رمبو را در بازی ایفا می کند . First Blood اولین خون , First Blood Part II اولین خون قسمت ۲ و Rambo III رمبو ۳ همگی در این نسخه از بازی طراحی شده است و پایه و اساس گیم پلی بازی را تشکیل می دهند . اولین تیزر بازی توسط Machinima منتشر شد که حاوی تصاویری از فیلم قبلی رمبو بود .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 1 اسفند 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود نرم افزار مبدل فایلهای تصویری Freemake Video Converter

 

نرم افزار مبدل فایلهای تصویری Freemake Video Converter ابزاری است که میتواند بیش از ۲۰۰ نوع فرمت فایل های صوتی و تصویری را فراخوانی و تبدیل کند . فراخوانی فایل های ویدئویی در نرم افزار با فرمت  AVI, MP4, MKV, WMV, MPG, 3GP, 3G2, SWF, FLV, TOD, AVCHD, MOV, DV, RM, QT, TS, MTS و فایل های صوتی با فرمت MP3, AAC, WMA, WAV و تصاویر با فرمت JPG ، BMP، PNG ، GIF پشتیبانی میشود . خروجی فرمت های با توجه به نیاز کاربران قابل تنظیم می باشد و میتوان به راحتی به فرمت های AVI, WMV, MP4, MPEG, MKV, FLV, SWF, 3GP فایل های مورد نظر خود را تبدیل کنید .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 1 اسفند 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود بازی Assassin’s Creed IV Black Flag Freedom Cry

 

بازی Assassin’s Creed IV Black Flag Freedom Cry یک بازی تاریخی اکشن و ماجراجویی محیط باز می باشد . بازی توسط Ubisoft Montreal ساخته شده و توسط استودیو Ubisoft برای Xbox 360 , Xbox One , Playstation 3 , Playstation 4 Wii U و ویندوز منتشر شده است . این نسخه از بازی ششمین سری از مجموعه Assassin’s Creed می باشد . داستان بازی در اوایل قرن ۱۸ و دوران طلایی دوزدان دریایی در کارائیب اتفاق می افتد .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 1 اسفند 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود بازی آیفون آیپد آیپاد Gangstar Vegas 1.2.0 گانگستر وگاس

 

در بازی آیفون آیپد آیپاد Gangstar Vegas گانگستر وگاس شما یک شخصیت وحشی هستید که باید در یک ماموریت خطرناک در شهر لاس وگاس به عنوان یک جنگنده ۸۰ ماموریت خطرناک را پشت سر بگذارید، بازی گانگستر وگاس شباهت زیادی به بازی پرطرفدار GTA دارد و در این بازی شما باید با اسلحه های بسیار حرفه ای طی مراحل خاص تمامی ماموریت های خود را پشت سر بگذارید و تمامی کسانی را که مانع کار شما می شوند را از بین ببرید، در این ورژن ۱۴ مرحله و تعداد زیادی لباس و اسلحه های حرفه ای اضافه شده است، بازی گانگستر وگاس با گرافیکی فوق العاده و محیط سه بعدی طراحی شده است و مناسب تمامی سیستم های iOS 6.0 به بالا می باشد، امیدواریم از دانلود این بازی لذت ببرید.



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 1 اسفند 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود فیلم مستند History Channel Ice Road Truckers جدال با یخ

 

مستند  History Channel Ice Road Truckers یا جدال با یخ یک سریال تلویزیونی واقعی است که شما را با متفاوت ترین نوع رانندگی و فعالیت فصلی رانندگان کامیون ها آشنا می کند، در مستند جدال با یخ رانندگان با فعالیت های مختلف و در  شرایط خاصی مجبور به حمل و نقل ماشین های سنگین خود در جاده های یخی، کولاک، بارش برف سنگین، بهمن و غیره هستند و باید از تمامی این خطرات و مشکلات عبور کنند، شما در این مجموعه لحظه به لحظه تمامی مشکلات و سختی های این رانندگان را در این مجموعه مشاهده می کنید و با تمامی این خطرات آشنا می شوید، امیدواریم که از دانلود مجموعه کامل مستند جدال با یخ لذت ببرید.



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 1 اسفند 1392برچسب:, توسط وارتری

آپلود عکس

خرید اینترنتی

فال حافظ

قالب وبلاگ

.: Weblog Themes By Opload :.

آپلود عکس

خرید اینترنتی

فال حافظ

قالب وبلاگ