سایت اصلی را با آدرس Www.UpVps.ir مشاهده کنید
دانلود نرم افزار ضد جاسوسی Emsisoft Internet Security Pack 8.1.0.40

 

نرم افزار ضد جاسوسی Emsisoft Internet Security Pack 8.1.0.40 توسط کمپانی ام سی سافت منتشر شد . نرم افزار Emsisoft Internet Security یک نرم افزار جامع امنیتی می باشد که شامل آنتی ویروس و antispyware می باشد . پک از دو دسته Emsisoft Anti-Malware و Emsisoft Online Armor Premium تشکیل شده است . میتوان قدرتمند بودن نرم افزار را به بخش Anti-Malware اختصاص داد . Emsisoft Anti-Malware شامل آنتی ویروس ، ابزارهای ضد جاسوسی ، محافظت از جاسوس افزارها ، حذف ابزارهای تبلیغاتی مزاحم ، نابود کردن ربات ها ، مقابله با روت کیت ها ، می باشد .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 28 بهمن 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود بازی Orcs Must Die! 2 FLT اورک ها باید بمیرند 2

 

بازی Orcs Must Die! 2 یک بازی استراتژیک در سبک دفاع از قلمروی خود می باشد . کمپانی Robot Entertainment این بازی را ساخته و آن را منتشر کرده است . بازی اورک ها باید بمیرند ۲ دنباله نسخه قبلی این مجموعه می باشد و در سال ۲۰۱۲ بر روی کامپیوتر منتشر شد . ماکروسافت برای اولین بار در نمایشگاه Penny Arcade از این بازی رونمایی کرد و تاکید کرد که گیم پلی دارای بخش Co-Op خواهد بود و به ریشه ها باز میگردد . همچنین بخش داستانی بازی هم شامل مراحل مختلف می باشد و وظیفه شما در هر مرحله دفاع از قلعه خود است که به طور متوسط شروع هر مرحله با دو در خواهد بود که وظیفه دارید از ورود اورک ها توسط درها جلوگیری نمایید . بازی اورک ها باید بمیرند ۲ شامل ۲۴ راه برای دفاع از قلعه , دیوار های بلند و همچنین اتاق های وسیع می باشد .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 28 بهمن 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود بازی اندروید + دیتا Ice Age Village 2014 عصر یخبندان

 

بازی Ice Age Village 2014 از یکی از بهترین انیمیشن های سال طراحی شده است، نقش اصلی این بازی سنجاب تیز دندانی به نام اسکرات است که در این بازی برای به دست آوردن بلوط مورد علاقه اش شکافی بزرگ در پوسته زمین ایجاد می کند و این شکاف باعث می شود که تمامی دهکده عصر یخبندان در زیر آب فرو برود و تمامی حیوانات خانه های خود را از دست بدهند، در این بازی شما باید به کمک اسکرات و فیل دوست داشتنی دهکده عصر یخبندان را بازسازی کنید و دهکده زیباتری بسازید و همچنینماموریت های خود را به درستی انجام داده و جان تمامی حیوانات را نجات دهید، بازی عصر یخبندان با گرافیک بسیار بالا و محیط سه بعدی طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید ۲.۰.۱ به بالا می باشد، امیدواریم از دانلود بازی عصر یخبندان لذت ببرید.



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 28 بهمن 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود نرم افزار AVG Internet Security 2014 امنیت اینترنت

 

AVG Internet Security 2014  را میتوان جزو برترین نرم افزارهای آنتی ویروس و امنیت اینترنتی نام برد . AVG اینترنت سکیوریتی ۲۰۱۴ برنامه ای برای حفاظت از کامپیوتر خود از اشیا خطرناک و تهدیدات شبکه در نظر گرفته شده است . بلوک کردن ویروس ها ، تروجان ها ، جاسوس افزارها ، دیوار آتش برای محافظت در برابر حملات شبکه ساخت و طراحی شده است . حفاظت از فایل ها یکی دیگر از عوامل هایی است که کاربران سعی میکنند با استفاده از آنتی ویروس های قدرتمند از آن ها برای جلوگیری از گرفتن ویروس فایل ها استقاده کنند . کشف و متوقف کردن ویروس ها  توسط آنتی ویروس مهم ترین وظیفه در نظر گرفته شده در این نسخه می باشد . آنتی ویروس ای وی جی که در نسخه اینترنت سکوریتی موجود است حذف و جلوگیری از گسترش ویروس ها ، کرم ها ، تروجان ها انجام میگیرد . نرم افزارهای مخربی وجود دارند که کاربران بدون دانش قبلی از آن ها استفاده میکنند بخش به نام AntiMalware در آنتی ویروس وجود دارد که از نرم افزارهای مخرب بر روی سیستم کاربر جلوگیری و همچنین کشف و حذف روت کیت های خطرناک را بر عهده میگیرد .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 28 بهمن 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود کتاب چگونه خواسته هایمان را جذب کنیم

 

کتاب چگونه خواسته هایمان را جذب کنیم به شما تمامی راه های رسیدن به خواسته هایتان را به می آموزد! تا به حال متوجه شده ای که گاهی آنچه را بدان نیاز داری ، ناگهان از جایی که انتظارش را نداری سر می رسد ؛ مانند تلفنی نامنتظر ؟ یا یکدفعه اتفاقی، کسی را در خیابان می بینی که در فکرش بوده‌ای ؟ آیا تا به حال در مورد افرادی شنیده ای که به طور مکرر درگیر مناسباتی بد می شوند و همیشه هم گله دارند که دائم همین نوع مناسبات نصیبشان می شود ؟



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 28 بهمن 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود نرم افزار افکت گذاری بر روی وبکم Video Booth Professional 2.5.7.6

 

نرم افزار افکت گذاری بر روی وبکم Video Booth Professional 2.5.7.6 منتشر شد . با استفاده از نرم افزار Video Booth Professional میتوان یک محیط سرگرمی برای خود و دوستان فراهم کنید . با استفاده از تکنولوژی تشخیص چهره در نرم افزار ، بعد از نصب وبکم به سیستم میتوانید چهره دوستتان را در داخل نرم افزار به صورت مستقیم مشاهده کنید . استفاده از تکنولوژی نقطه ای برای تشخیص جهره در برنامه میتوان افکت های ویژه ای را به صورت آنلاین بر روی چهره کاربر اضافه کرد . افکت های به کار گرفته شده در نرم افزار جالب و با کیفیت بالایی همراه می باشد و به دسته های مختلفی طبقه بندی میشود .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 28 بهمن 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود نرم افزار اندروید Cross DJ 2014 ویرایشگر قدرتمند موزیک

 

نرم افزار اندروید Cross DJ 2014 ویرایشگر قدرتمند موزیک با جدیدترین ورژن منتشر شد، این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا شما موزیک های دلخواه خود را انتخاب کرده و تمامی آنها را تغییر دهید همچنین این نرم افزار از تمامی موزیک های طولانی پشتیبانی کرده و شما می توانید موزیک های با تایم بالا را نیز با این نرم افزار میکس و ویرایش کنید، نرم افزار میکسر حرفه ای موزیک دارای یک موتور صوتی قدرتمند می باشد که می تواند تمامی فایل های صوتی شما را مخلوط کرده و ویژگی های جدیدی به موزیک شما ببخشد، نرم افزار میکسر قدرتمند موزیک از تمامی فرمت های صوتی پشتیبانی کرده و آنها را به راحتی  و با سرعت بسیار بالا اجراء می کند، همچنین شما می توانید به وسیله این نرم افزار آهنگ های میکس شده خود را ضبط کرده و ذخیره کنید،



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 28 بهمن 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود نرم افزار Adobe® Photoshop® Touch فتوشاپ برای اندروید

 

نرم افزار Adobe® Photoshop® Touch فتوشاپ برای سیستم عامل اندروید ارائه داده که میتوانید تمامی کارهای گرافیکی و طراحی را در تبلت و یا موبایل سیستم عامل اندروید انجام دهید، در این نرم افزار میتوانید به عکس های داخل حافظه به طور مستقیم دسترسی داشته باشید و با استفاده از ابزار های در دسترس عکس های خود را به طور کامل ویرایش کرده و آن را با فرمت دلخواه ذخیره نمایید، نرم افزار Adobe® Photoshop® Touch که شبیه ساز فتوشاپ می باشد تمامی ابزارهای اصلی فتوشاپ را دارا می باشد، امروز ما یکی از جدیدترین ورژن های این نرم افزار را در اختیارتان گذاشته ایم، این نرم افزار مناسب برای اندروید ۲.۲ به بالا می باشد، امیدواریم از دانلود این نرم افزار لذت ببرید.



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 28 بهمن 1392برچسب:, توسط وارتری
بازی 2013 Aliens Colonial Marines بیگانگان و تفنگداران دریایی

 

 بازی ۲۰۱۳ Aliens Colonial Marines اکشن وزیبا دقیقا از روی نسخه فیلم بیگانگان به کارگردانی جیمز کامرون ساخته شده . این بازی اکشن را می توانید از سرورهای دانلود فارسی دریافت نمایید . در این بازی شما نقش یکی از ۴ نفر از جوخه تفنگداران دریایی ایالات متحده را ایفا می کنید که مورد حمله بیگانگان قرار گرفته اند . مجموعه ای از تنفنگهای کلاسیک و مدرن در اختیار شما قرار دارد تا با استفاده از آنها با بیگانگان مقابله کنید . شرکت خوش ذوق Gearbox این بازی را ساخته است و کمپانی سگا وظیفه ی انتشار آن را بر عهده گرفته است .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 28 بهمن 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود پلاگین افترافکت Video Copilot Element 3D JetStrike Flight Kit

پلاگین افترافکت Video Copilot Element 3D JetStrike Flight Kit مناسب برای کاربرانی که میخواهند با استفاده از پلاگین های قدرتمند پروژه ای عظیم را طرتحی کنند مناسب می باشد  با استقاده از پلاگین ارائه شده میتوان بر روی فایل های تصویری الگوها و ساختاری را برای درج پلاگین ها تعریف کنید . درج متن های سه بعدی بر روی پروژه خود همراه با مدل هایی همراه است که میتوان علاوه بر درج متن سه بعدی ، فیلم تصاویرهای به کابر رفته به صورت HDRI تبدیل کنید . ساخت پروژه برای طبیعی جلوه نمایان کردن و استفاده از ابزارهایی مانند رفع و ایجاد نویز بر روی تصاویر را به راحتی میتوانید به کار ببرید .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 27 بهمن 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود بازی Order Chaos Online هرج و مرج برای آیفون آیپد و آیپاد لمسی

بازی Order Chaos Online هرج و مرج برای آیفون آیپد و آیپاد لمسی با جدیدترین ورژن توسط کمپانی بازی سازی Game Loft منتشر شد، بازی هرج و مرج بصورت افسانه ای و ماجراجویی بوده و یکی از جدیدترین پدیده های گیم لافت می باشد، در این بازی شما می توانید ۴ نژاد مختلف از جمله الف ها، انسانها، اورک ها و ارواح را برای هرج و مرج انتخاب کرده و به بیش از ۱۰۰۰ مهارت مختلف دست پیدا کنید، این بازی دارای ۲۲۰۰ قطعه از تجهیزات مختلف برای کشف داستان ماجراجویی می باشد و همچنین در این راه باید اسلحه های مختلف و قدرتمندی را دریافت کنید، این بازی قابلیت بازی کردن بصورت آنلاین و گروهی و همچنین صحبت کردن در حین بازی را دارد، بازی هرج و مرج دارای گرافیک بسیار بالا و محیط بازی سه بعدی بوده و مناسب تمامی سیستم های iOS 5.1 به بالا می باشد، امیدواریم که از دانلود این بازی لذت ببرید.



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 27 بهمن 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود بازی Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad Skidrow

بازی Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad یک بازی اول شخص شوتر می باشد که تم جنگ جهانی دوم را دارد . بازی توسط استودیو Tripwire Interactive ساخته شده شده است . وقایع بازی مربوط به نسخه قبل یعنی Red Orchestra: Ostfront 41-45 بوده و تمرکز آن بیشتر بر روی جنگ Stalingrad می باشد . بازی در سال ۲۰۱۱ برای کامپیوتر ساخته شد و ناشر آن هیچ برنامه ای برای آوردن بازی بر روی کنسول ها نداشت و این بازی فقط در انحصار ویندوز ماند . بازی جوخه سرخ ۲ قهرمانان استالینگارد دارای ویژگی های جدید از قبیل سیستم کاورگیری جدید در بازی های اول شخص و تیراندازی از از درون کاور و همچنین سیستم ردیابی و پیشرفت بازیکنان می باشد . بازی دارای گیم پلی واقعی در سبک اول شخص می باشد .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 27 بهمن 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود آخرین نسخه نرم افزار موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox

آخرین بروزرسانی : نسخه Firefox 28.0 Beta 3 اضافه شد .

موزیلا فایرفاس یک مرورگر وب متن باز سریع ، سبک و مرتب به شمار می آید . در عرضه عمومی این مرورگر در سال ۲۰۰۴ مشخص شد که بزودی سلطه مایکروسافت و مرورگر اینترنت اکسپلورر به چالش کشیده خواهند شد . از آن زمان به بعد موزیلا فایرفاکس همیشه جزو ۳ مرورگر برتر و محبوب در سطح جهانی بوده است . ویژگی های کلیدی که این مرورگر بر اساس آنها ساخته شده باعث محبوبیت بیشتر این مرورگر نسبت به رقبای دیگرش شده است . در ادامه به این شاخصه ها اشاره می کنیم



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 27 بهمن 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود بازی RoboCop 2014 پلیس آهنی برای اندروید به همراه دیتا

بازی RoboCop 2014 پلیس آهنی با جدیدترین ورژن برای گوشی های اندروید منتشر شد، بازی پلیس آهنی برگرفته از بهترین فیلم سینماهای هالیوود طراحی و ساخته شده است، در این بازی شما در نقش یک پلیس آهنی هستید که باید در طی ماموریت های پی در پی خود تمامی مجرمان، خلافکاران و هواپیماهای بدون سرنشین را نابود کنید و در این راه ربات های غول پیکر را نابود و سازنده ربات ها را از بین ببرید و جان تمامی گروگان ها را نجات دهید، در بازی پلیس آهنی شما از انواع اسلحه های قدرتمند و حرفه ای برای نجات دادن گروگان ها استفاده می کنید، این بازی با گرافیک بسیار بالا و محیط سه بعدی طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید ۲.۱ به بالا می باشد، امیدواریم که از دانلود بازی پلیس آهنی لذت ببرید.



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 27 بهمن 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود آخرین نسخه نرم افزار Google Chrome گوگل کروم

شرکت بزرگ گوگل بار دیگر همگان را به تعجب وا داشت ، این بار بوسیله مرورگر قدرتمندی به نام گوگل کروم Google Chrome این مرورگر ترکیبی از تکنولوژی پیشرفته همراه با رابط کاربری ساده را در دسترس کاربران قرار داده است ، گوگل کروم در سال ۲۰۰۸ منتشر شد و به منظور افزایش سرعت در مرور صفحات وب طراحی شد در طول پنج سال به عنوان پرطرفدار ترین مرورگر جهان شناخته شد و همچنان به رقابت با دیگر مرورگرها میپردازد



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 27 بهمن 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود بازی Heroes and Castles قهرمانان قلعه برای آیفون آیپد و آیپاد

بازی Heroes and Castles قهرمانان قلعه توسط کمپانی بازی سازی Game Play برای آیفون، آیپد و آیپاد لمسی با جدیدترین ورژن منتشر شد، در بازی قهرمانان قلعه شما در نقش فرمانده سپاه هستید که پس از کشته شدن پادشاه باید ارتش را برای نابودی دشمن آماده کرده و از ورود گروه ترکان، مغولان و غیره به دروازه قلعه جلوگیری کنید و مانع ورود دشمن به قلعه شوید، در این بازی شما می توانید قلعه خود را ارتقاء داده و یا آن را بازسازی کنید همچنین شما می توانید بازی قهرمانان قلعه را بصورت مولتی پلیر و یا چند نفره بازی کنید، این بازی با گرافیک بسیار بالا و محیط سه بعدی طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های iOS 5.0 به بالا می باشد، امیدواریم که از دانلود بازی قهرمانان قلعه لذت ببرید.



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 27 بهمن 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود ویندوز Microsoft Windows 8.1 AIO 20in1 Pre Activated Feb 2014

ویندوز Microsoft Windows 8.1 AIO 20in1 Pre Activated Feb 2014 جدیدترین نسخه ویندوز ۸.۱ می باشد که در سال ۲۰۱۴ ماه فوریه توسط شرکت ماکروسافت ارائه شد . شماره آپدیت نسخه ارائه شده ۱۱۶۶۱۰ ۱ می باشد . در بسته ارائه شده دیگر نیازی به فعال سازی و کرک کردن ویندوز نمی باشد و با استفاده از اسکریپت به کار رفته ، ویندوز به صورت فعال نصب می شود .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 27 بهمن 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود بازی کامپیوتر Syndicate سندیکا

بازی کامپیوتر Syndicate سندیکا یکی از بازی های سبک اکشن و اول شخص شوتر است که توسط Starbreeze Studios طراحی و ساخته شده و کمپانی مشهور Electronic Arts نیز آن را برای پلتفرم های PC , XBox360 و PS3 در سال ۲۰۱۲ روانه بازار کرد . در سال ۲۰۱۷ تعدادی از شرکت های بزرگ دنیا با یکدیگر ادغام شده و کمپانی را با نام Eurocorp تشکیل می دهند . کار این کمپانی ساخت تراشه است و اولین تراشه آن با نام DART در سال ۲۰۲۵ وارد بازار می شود . داستان بازی در سال ۲۰۶۹ رخ می دهد , زمانی که این شرکت به یکی از قدرتمندترین شرکت های ساخت تراشه تبدیل شده و قصد دارد تا از آنها برای یک پروژه شوم استفاده کند . Eurocorp قصد دارد تا با استفاده از تراشه های DART و کارگذاری آنها در ذهن انسان ها , بر آنها تسلط پیدا کند و آنها را به ماشین های قاتل تبدیل کند .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 27 بهمن 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود بازی Blood Zombies HD 2014 زامبی های خون آشام برای اندروید

بازی Blood Zombies HD 2014 زامبی های خون آشام برای اندروید با کیفیت اچ دی و جدیدترین ورژن منتشر شد، در این بازی صد سال پس از آفریده شدن انسان، به دلیل بیماری تمامی موجودات زنده زمین بصورت زامبی های خطرناک شدند، در بازی زامبی های خون آشام شما باید تمامی زامبی ها را از بین ببرید و جان خود را نجات دهید، این بازی دارای سلاح های حرفه ای از جمله AK47, M4, M249, UMP و غیره می باشد و شما باید از طریق اسلحه های قدرتمند خود آنها را نابود کرده و ماموریت خود را به پایان برسانید، بازی زامبی های خون آشام با گرافیک بسیار بالا و محیط سه بعدی طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید ۲.۲ به بالا می باشد، امیدواریم که از دانلود این بازی لذت ببرید.



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ شنبه 26 بهمن 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود نرم افزار آیفون آیپد آیپاد Chrome 30.1599.16 مرورگر کروم

نرم افزار آیفون آیپد و آیپاد Chrome مرورگر کروم با جدیدترین ورژن منتشر شد، بوسیله نرم افزار مرورگر کروم می توانید تمامی فایل های مورد نظر خود از جمله فیلم، عکس، موزیک، بازی و شبکه های اجتماعی را با سرعت بسیار بالا جستجو کرده و آنها را دریافت کنید، این نرم افزار قدرت باز کردن چندین صفحه همزمان با هم بدون پایین آوردن سرعت را دارد، نرم افزار مرورگر کروم مناسب تمامی سیستم های iOS 5.0 به بالا می باشد، امیدواریم که از دانلود این نرم افزار لذت ببرید



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ شنبه 26 بهمن 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود فیلم آموزشی InfiniteSkills SolidWorks Surfacing Fundamentals

فیلم آموزشی InfiniteSkills SolidWorks Surfacing Fundamentals به شما کمک می کند تا به توانایی های جدیدی در نرم افزار سالید ورکز برسید . در این دوره آموزشی شما توسط Matt Perez خواهید آموخت که چگونه از ابزارهای موجود برای ساخت پروژه هایتان و فرایند طراحی هایتان استفاده نمایید . از این دوره می توان برای آماده شدن برای امتحان پیشرفته CSWP استفاده نمود , هم چنین این دوره برای کسانی طراحی شده است که با این نرم افزار آشنا بوده اند و می خواهند که قابلیت های جدید از این نرم افزار بدست بیاورند . در ابتدا شما با نحوه ایجاد محیط و کار با ابزارهای مربوطه را خواهید آموخت و مرحله به مرحله با ابزارها و تکنیک های پیچیده تری آشنا می شوید .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ شنبه 26 بهمن 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود بازی Metal Slug 3 Alias متال اسلاگ 3 برای کامپیوتر

بازی Metal Slug 3 یک بازی تیراندازی و فرار می باشد که توسط استودیو SNK ساخته شده است . تاریخچه این بازی مربوط به سال ۲۰۰۰ می باشد که برای اولین بار برای کنسول Neo-Geo MVS منتشر شد . وظیفه موسیقی بازی بر عهده ی Noise Factory بوده است . بازی متال اسلاگ سپس در آینده برای کنسول های Playstation 2 , Xbox و Xbox 360 نیز عرضه شد . متال اسلاگ ۳ نسبت به نسخه های Metal Slug و Metal Slug 2 بهبود یافته و ویژگی های جدیدی به آن اضافه شده است که در ادامه ذکر می شود . مکانیسم اصلی گیم پلی بازی همانند نسخه های پیشین این بازی می باشد .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ شنبه 26 بهمن 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود بازی کامپیوتر Lets Sing آواز بخوان

بازی کامپیوتر Lets Sing آواز بخوان یکی از بازی های شبیه ساز و بسیار سرگرم کننده است که توسط Plug In Digital طراحی و ساخته شده و به تازگی نیز کمپانی Voxler Games آن را برای پلتفرم PC به بازار عرضه کرده است . حوصله شما سر رفته و نمی دانید چه کار کنید ؟ حالا وقت آن است تا میکروفون را برداشته و هیجان را در خود به وجود بیاورید . اگر فکر می کنید صدای شما خوب است و استعداد آواز دارید این بازی را از دست ندهید . در این بازی بیش از ۲۰ آهنگ از مشهورترین خوانندگان دنیا وجود دارد که شما می توانید به جای آنها خوانده و مهارت های خود را در عرصه موسیقی بسنجید .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ شنبه 26 بهمن 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود مستند HC Stan Lees Superhumans Season1 Human Speed Bump

مستند ابر انسان ها یا Superhumans یک سریال تلویزیوینی , محصول سال ۲۰۱۰ می باشد که پخش آن در ۵ آگوست سال ۲۰۱۰ شروع شد و توانست به محبوبیت فراوانی در نزد بینندگان دست یابد . این مستند توسط خالق کمیک ها Stan Lee ساخته شده است که در آن به بررسی انسان های خارق العاده و عجیب با قابلیت های جسمی و ذهنی فوق العاده می پردازد . در این مستند پس از هر قسمت تیم سازنده به متخصصین علم پزشکی مراجعه می کنند و به بررسی دقیق این ابر انسان ها می پردازند تا بتوانند دلیل این نیروی خارق العاده را در آن ها را کشف کنند .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ شنبه 26 بهمن 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود نرم افزار طراحی آسان صفحات وب با کرک WYSIWYG Web Builder 9.3.0

نرم افزار طراحی آسان صفحات وب با کرک WYSIWYG Web Builder 9.3.0 توسط شرکت wysiwygwebbuilder منتشر شد . نرم افزار WYSIWYG Web Builder برای کاربرانی که علاقه به طراحی صفحات وب دارند و سواد کافی برای کد نویسی ندارند پیشنهاد میشود . با استفاده از نرم افزار میتوانید یک قالب با کیفیت بالا بدون نیاز به کد نویسی طراحی کنید . ابزارهای در دسترس قرار داده شده در هر بخش متفاوت می باشد و میتوان دسته ها را به صورت Standard , Images , Drawing , Form Controls , Media , Navigation , Advanced , jQuery UI , PayPal eCommerce , Login , Content تقسیم بندی کرد .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ شنبه 26 بهمن 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود بازی کامپیوتر NaissanceE جهان ناشناخته

بازی کامپیوتر NaissanceE جهان ناشناخته یکی از بازی های سبک ماجرایی و اول شخص است که توسط Limasse Five طراحی و ساخته شده و به تازگی نیز همان کمپانی سازنده , آن را برای پلتفرم PC به بازار عرضه کرده است . بازی در یک محیط مرموز و هدف اصلی آن , کاوش در یک جهان عمیق و حل معماهای پیش روی شما است . این نسخه شما را به یک سفر فلسفی خواهد برد و تجربه هنری جدید را برای شما رقم خواهد زد . عمیق و عمیق تر به جهان Naissance نگاه کنید . اکثر اوقات بازی , کنجکاوی و منطق بر بازی حاکم خواهد بود و کنترل حرکات و هماهنگی در آنها , شما را برای رسیدن به هدفتان کمک خواهد کرد .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ شنبه 26 بهمن 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود مجموعه کتاب های وارکرافت Warcraft

مجموعه کتاب های وارکرافت توسط نویسندگان بزرگی مانند ریچارد ناک , کریستی گولدن , جف گراب , آرون روزنبرگ , کریس متزن و  … نوشته شده است که همه این نویسندگان داستان کتاب های قبلی خود را ادامه داده اند . بازی وارکرافت یکی از محبوب ترین بازی ها در بین گیمرها می باشد که دارای کاراکترهای فراوانی در محیط بازی است که هر کدام از این شخصیت های دارای قابلیت ها و ویژگی های منحصر بفردی می باشند . این کاراکترها هرکدام دارای گذشته ای می باشند که بیشتر آن ها نیز با یکدیگر در ارتباط است .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ جمعه 25 بهمن 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود بازی Pride of Nations Skidrow عظمت ملت ها نسخه اسکیدرو

بازی Pride of Nations یک بازی استراتژیکی در ژانر تاریخی می باشد داستان بازی در اواخر قرن ۱۹ به وقوع می پیوندد . در این بازی بازیکنان کنترل یک کشور را به دست می گیرند و آن کشور را به سوی صنعتی شدن , فتح نظامی و استعمار از دیگر قبایل برای پیشرفت کشور خود پیش می برند . سازنده بازی عظمت ملت ها استودیو AGEOD می باشد که کارنامه ی موفقی در زمینه بازی های تاریخی – استراتژی داشته که می توان از عناوینی مانند Birth of America, American Civil War, Napoleon’s Campaigns,  Wars in America نام برد .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ جمعه 25 بهمن 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود آلبوم Best Music in Day برترین آهنگهای دی 92

بار دیگر سایت دانلود فارسی افتخار دارد تا گلچینی از بهترینها را در اختیار شما یاوران و دوستداران همیشگی سایت دانلود فارسی قرار دهد . بنا به سنت ماههای گذشته پس از پایان هر ماه شما میتوانید گلچینی از برترین آهنگهای منتشر شده از موزیسینهای محبوب داخل کشور را در این مجموعه در یافت کنید و از شنیدن آن لذت ببرید . امیدواریم لحظات خوبی سپری کنید و دوستان خود را در این لحظات شریک کنید



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ جمعه 25 بهمن 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود بازی Bike Mayhem Mountain Racing دوچرخه سواری برای آیفون

دانلود بازی Bike Mayhem Mountain Racing دوچرخه سواری حرفه ای در کوهستان برای دیوایس های آیفون، آیپد و آیپاد لمسی بطور رسمی منتشر شد، این بازی دارای ۱۹ کوهستان مختلف و بیش از ۱۰۰ مسیر برای دوچرخه سواری می باشد، همچنین در این بازی بیش از ۸۰ چرخ دنده برای اضافه کردن و تنظیم دوچرخه وجود دارد، شما باید در این بازی با انجام دادن حرکات تاکتیکی و بسیار زیبا از تمامی کوهستان ها و پستی بلندی ها عبور کرده و امتیاز بیشتری در مراحل های مختلف کسب کنید این بازی با گرافیک بسیار بالا و محیط سه بعدی طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های iOS 4.3 به بالا می باشد، امیدواریم که از دانلود این بازی لذت ببرید.



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ جمعه 25 بهمن 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود آخرین نسخه نرم افزار Google Chrome گوگل کروم

شرکت بزرگ گوگل بار دیگر همگان را به تعجب وا داشت ، این بار بوسیله مرورگر قدرتمندی به نام گوگل کروم Google Chrome این مرورگر ترکیبی از تکنولوژی پیشرفته همراه با رابط کاربری ساده را در دسترس کاربران قرار داده است ، گوگل کروم در سال ۲۰۰۸ منتشر شد و به منظور افزایش سرعت در مرور صفحات وب طراحی شد در طول پنج سال به عنوان پرطرفدار ترین مرورگر جهان شناخته شد و همچنان به رقابت با دیگر مرورگرها میپردازد



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ جمعه 25 بهمن 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود انیمیشن طور و لوکی برادران خونین Thor and Loki Blood Brothers

انیمیشن طور و لوکی : برادران خونین یک انیمیشن سریالی شامل ۴ قسمت می باشد که براساس داستان های شوالیه های کمیک های مارول در آوریل ۲۰۱۱ منتشر شده است . این انیمیشن براساس سریالی که بر اساس کاراکتر Loki در سال ۲۰۰۴ توسط Robert Rodi  و Esad Ribic  ساخته شده است می باشد . این انیمیشن دارای سبک جدیدی می باشد که لذت دیدن آن را دو چندان می کند که توسط گرافیست مشهور جهان یعنی Esad Ribic ساخته شده است که توانسته است که جوایز فراوانی را نیز از آن خود کند . این انیمیشن در ۴ قسمت تولید شده است که در به توضیح مختصری در مورد داستان آن می پردازیم .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ جمعه 25 بهمن 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود مجموعه بازی کامپیوتر Sniper Elite تک تیرانداز نابغه

مجموعه بازی کامپیوتر Sniper Elite تک تیرانداز نابغه یکی از بازی های سبک اکشن , شوتر و سوم شخص است که تا به حال ۴ نسخه از آن منتشر شده است . اولین نسخه آن که توسط Rebellion طراحی و ساخته شده بود در اکتبر سال ۲۰۰۵ توسط کمپانی های مشهوری از جمله MC2 Entertainment , Namco , Rebellion , Ubisoft , Reef Entertainment BigBen Interactive به بازار عرضه گردید و با استقبال بسیار خوبی روبرو شد و همین امر باعث شد تا سازندگان بازی به فکر ساختن نسخه های بعدی باشند .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ جمعه 25 بهمن 1392برچسب:, توسط وارتری
نرم افزار ویرایش و مبدل فایل دی وی دی 4Videosoft DVD Converter 5.0.50

نرم افزار ویرایش و مبدل فایل دی وی دی ۴Videosoft DVD Converter 5.0.50 توسط کمپانی ۴Videosoft منتشر شد . نرم افزار از چهار بخش اصلی تشکیل شده است که میتوان چهار بخش را به زیر مجموعه ۴Video DVD Ripper Plantium , 4Videosoft Video Converter Platinum , 4Videosoft DVD Creator , 4Videosoft iphone Transfer Platinum تقسیم کرد . بخش اول نرم افزار که با نام ۴Video DVD Ripper Plantium , 4Videosoft Video Converter Platinum می باشد یک مجموعه را تشکیل میدهند .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ جمعه 25 بهمن 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود مستند پیام اضطراری Mayday Air Crash Investigation به صورت کامل

مستند پیام اضطراری که با نام بررسی سقوط هواپیماها (Air Crash Investigation) نیز در بسیاری از کشورها مانند ایرلند , استرالیا و کشورهای آسیایی شناخنه می شود یک مستند تلویزیونی محصول دو کشور آمریکا و کانادا می باشد که توسط کمپانی Cineflix تولید شده است که در آن به بررسی علل سوانح هوایی , هواپیماربایی , بمب گذاری و دیگر سواانح هوایی که ممکن است برای هواپیماها اتفاق بیافتد می پردازد .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 16 بهمن 1392برچسب:, توسط وارتری
بازی Total War: Rome II استراتژیک رم 2 توتال وار

آخرین تغییرات : ۱۳۹۲/۱۱/۱۶  آپدیت ۹ + DLC اضافه شد

بازی Total War: Rome II استراتژیک رم ۲ توتال وار همیشه از محبوب ترین و پرطرفدارترین بازی های استراتژیک بوده است. «جنگ تمام عیار: رم Total War: Rom که در سال ۲۰۰۴ عرضه شد ، یک انقلاب در بازی های استراتژیک جنگی بود و تحسین همگان را برانگیخت. سایت های منتقد بازی مثل آی ج ان ، گیم اسپات و… به رم: توتال وار امتیازهای بالایی دادند. بار دیگر شرکت سگا می خواهد موفقیت خود را با عرضه «جنگ تمام عیار: رم۲ Total War: Rome II تکرار کند



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 16 بهمن 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود کتاب مجموعه داستان های ملانصرالدین Molla Nasreddin

کتاب مجموعه داستان های ملانصرالدین درمورد شخصیت بذله گو و داستانی ملا نصرالدین که در بسیاری از فرهنگ های جهان  مانند افغانی، ترکیه‌ای، عربی، کُردی، قفقازی، هندی، پاکستانی ,  بوسنی , یونانی و حتی بلغاری نیز طرفدارانی دارد و شخصیت محبوبی شناخته می شود می باشد .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 16 بهمن 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود سیستم عامل مک شیر کوهی OS X Mavericks 10.9 Retail VMware Image

سیستم عامل مک شیر کوهی OS X Mavericks 10.9 Retail VMware Image را میتوان به عنوان برترین سیستم عامل مک نام برد . سیستم عامل مک تنها سیستم عاملی است قادر به نصب بر روی دستگاه های اپل می باشد . با استفاده از برنامه OS X Mavericks 10.9 Retail VMware Image میتوان بر روی سیستم عامل ویندوز و لینوکس سیستم عامل مک را راه اندازی کرد . سیستم عامل ارائه شده همراه با نرم افزار VMware همراه است که برای سیستم عامل های ویندوز ، لینوکس ارائه شده است . با استفاده از نرم افزار VMware میتوان میزان رم مصرفی و میزان CPU مصرفی را به صورت دستی وارد کنید .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 16 بهمن 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود بازی اندروید + دیتا Fast & Furious 6 V3.1.0 سریع و خشمگین

بازی اندروید + دیتا Fast & Furious 6 V3.1.0 سریع و خشمگین با جدیدترین ورژن منتشر شد، این بازی یکی از بازی های بسیار زیبا و گرافیکی سیستم های اندروید می باشد، بازی مسابقات اتومبیل رانی سریع و خشمگین بصورت سه بعدی و با گرافیک بالا طراحی شده است، امروز سایت دانلود فارسی جدیدترین ورژن این بازی را در اختیار شما کاربران قرار داده است، در این بازی از ماشین های بسیار قدرتمند و زیبا استفاده شده است و ماشین ها طوری طراحی شده است که شما باید با سرعت بسیار بالا و خشن حریفان خود را شکست دهید بازی سریع و خشمگین را از فیلم سینمایی طراحی کرده اند که در این فیلم کسانی هستند که عاشق سرعت و زیبایی ماشین هستند، این بازی مناسب تمامی سیستم های اندروید ۲.۳.۳ به بالا می باشد، امیدواریم از دانلود این بازی لذت ببرید.



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 16 بهمن 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود نرم افزار MediaMonkey Gold 4.1.0.1692 موزیک پلیرمدیا مانکی

نرم افزار MediaMonkey Gold 4.1.0.1692 یک نرم افزار در زمینه ی مدیریت کردن موزیک و همچنین نرم افزاری برای کاربرانی که سعی در جمع آوری موزیک دارند . این نرم افزار قابلیت پشتیبانی از فایل هایی با فرمت CDs , OGG , WMA , MPC , FLAC , APE , WAV و MP3 را دارا می باشد . به راحتی می توانید اطلاعات آلبوم ها و یا ترک های نا معلوم و یا گمشده ی خود را پیدا کرده و دارای یک ویرایشگر Tag بوده که فایل ها و ترک های شما را به صورت اتوماتیک تغییر نام می دهد . در هنگام نصب نرم افزار مدیا مانکی به صورت خودکار فراخوانی از هارد شما را انجام می دهد . با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید فراخوانی موزیک بر روی دستگاه های جانبی , سی دی و دی وی دی را انجام دهید . محیط نرم افزار به صورت گرافیکی بوده است و از نتظیمات پیشرفته استفاده شده است .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 16 بهمن 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود نرم افزار کم حجم ویرایش تصاویر Ashampoo Photo Commander 11.1.0

نرم افزار کم حجم ویرایش تصاویر Ashampoo Photo Commander 11.1.0 به کاربران این دسترسی را میدهد تا ویرایش کامل تصاویر را با استفاده از ابزارهای ارائه شده بر عهده بگیرند . استفاده از تصاویر و فراخوانی عکس ها در نرم افزار به کاربر کمک میکند تا به صورت مستقیم تصاویر را بر روی Ashampoo Photo Commander 11.1.0 منتقل کند . بعد از انتخاب تصاویر مورد نظر به محیط ویرایش اصلی ارسال میشوید که میتوانید تمامی ویرایش های موجود بر روی تصاویر را در این قسمت انجام دهید . قسمت ویرایش تصاویر از ۵ قسمت Common , Quick Fix , Objects , Create , Organiz تشکیل شده است .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 16 بهمن 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود بازی کامپیوتر NASCAR 14 ناسکار 14

بازی کامپیوتر NASCAR 14 ناسکار ۱۴ یکی از سری بازی های اتومبیلرانی با سبکی مسابقه ای است که توسط Eutechnyx طراحی و ساخته شده و قرار است در تاریخ ۱۸ فوریه سال ۲۰۱۴ توسط کمپانی Deep Silver برای پلتفرم های PC , XBox360 و PS3 به بازار عرضه شود . این بازی سومین نسخه از سری بازی های شبیه ساز ناسکار است . ناسکار , به انجمن مسابقات خودروهای کارکرده گفته می‌شود . این انجمن بزرگ ‌ترین برگزارکننده مسابقات اتوموبیل ‌رانی در ایالات متحده امریکا است .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 16 بهمن 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود بازی Infinity Blade 3 تیغه مرگبار برای آیفون آیپد آیپاد

بازی Infinity Blade 3 تیغه مرگبار برای آیفون آیپد و آیپاد لمسی طراحی و منتشر شده است، این بازی یکی از بازی های بسیار زیبا و گرافیکی سیستم های iOS می باشد، بازی تیغه مرگبار بصورت افسانه ای و ماجراجویی ساخته شده است، در بازی تیغه مرگبار شما باید با تمامی کارگران اسرار و هیولاهای غول پیکر مبارزه کنید و تمامی دشمنان و هیولاهای غول پیکر را با حرکات تاکتیکی و شمشیر از بین ببرید، این بازی با کیفیت اچ دی و محیطی کاملا سه بعدی و گرافیک بالا طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های iOS 6.0 به بالا می باشد، امیدواریم که از دانلود این بازی لذت ببرید.



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 16 بهمن 1392برچسب:, توسط وارتری
دانلود بازی فوق العاده زیبای Hitman Absolution professional edition + DLC + update V 1.0.444 +  black box repack

بازی کامپیوتر Hitman Absolution هیتمن آمرزش یکی از بهترین بازی های سبک اکشن , ماجرایی و مخفی کاری است که توسط IO Interactive طراحی و ساخته شده و در سال ۲۰۱۲ کمپانی Square Enix آن را برای پلتفرم های PC , XBox360 و PS3 به بازار عرضه کرد . هنر مخفی کاری با چهره ای گرفته در سایه حرکت می کند .



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 16 بهمن 1392برچسب:, توسط وارتری

آپلود عکس

خرید اینترنتی

فال حافظ

قالب وبلاگ

.: Weblog Themes By Opload :.

آپلود عکس

خرید اینترنتی

فال حافظ

قالب وبلاگ